وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

استاندار استان: همه ما به امام راحل بدهکاریم

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۸ ق.ظ
دعوت استاندار از مردم استان برای حضور گسترده در مراسم گرامی‌داشت ارتحال امام:
همه ما به امام راحل بدهکاریم

اجتماعی  9:41:13 1395/03/04
953-3214-5 کد خبر
    

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این که تمام مردم ایران به امام راحل بدهکارند، گفت: این انسان بزرگ برای ما عزت، عظمت و هویت به ارمغان آورد و ملت ایران را به ملتی تاثیرگذار در معادلات منطقه‌ای و جهانی تبدیل کرد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، اسماعیل جبارزاده در جلسه ستاد استانی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و سالروز قیام 15 خرداد، با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: سوم خرداد روز عزت و اقتدار ایران اسلامی است که دشمنان را از فکر زورگویی به ملت ایران مایوس کرد.

 

وی با بیان این که خرمشهر با هیچ منطق نظامی آزادشدنی نبود، افزود: دشمن بعثی با تدابیری که برای حفاظت از خرمشهر به کار گرفته بود این شهر را به دژ نفوذناپذیری تبدیل کرده بود که حتی تا لحظات آخر نیز تصور آزادسازی آن محال به نظر می‌آمد، اما نیروهای مسلح ما با رهبری و هدایت امام درسی را که لازم بود به استکبار جهانی دادند.

 

جبارزاده خاطرنشان کرد: فرماندهی و هدایت امام بزرگوار موجب شد تا ملت ایران کارهای دور از محاسبه انجام دهند و امروز رهبری این ملت توسط بزرگمرد دیگری از سلاله حضرت زهرا(س) ادامه دارد و همان عزت و اقتدار آزادسازی خرمشهر در قالب‌های مختلف خود را نشان داده است.

 

وی با بیان این که امروز ایران به عنوان قدرت برتر منطقه‌ای و حتی جهانی شناخته می‌شود، افزود: در سال‌های قبل از انقلاب، ایران به عنوان ژاندارم منطقه و حافظ منافع استکبار جهانی عمل می‌کرد و مستشاران آمریکایی برای کار در ایران حق توحش می‌گرفتند، اما امام  (ره) با قیام خود و باوری که در مردم آفرید ملت ایران را به ملتی تاثیرگذار در معادلات منطقه‌ای و جهانی تبدیل کرد.

 

جبارزاده اظهار کرد: همه ما موظفیم در قبال هویتی که امام به ما بخشید در برابر روح باعظمت این انسان بزرگ ادای احترام کرده و یاد و خاطره او را زنده نگه داریم.

 

استاندار آذربایجان‌شرقی همزمانی سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و سالروز قیام 15 خرداد را فرصتی برای ریشه‌یابی انقلاب اسلامی و یادآوری مسبب این حرکت عظیم تاریخی عنوان و بر برگزاری هرچه بهتر مراسم گرامی‌داشت این ایام تاکید کرد.

 

وی با مهم دانستن انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های امام به نسل جوان، گفت: هرچه عظمت انقلاب اسلامی بیشتر روشن می‌شود دشمنان برای مقابله با آن مصمم‌تر می‌شوند و یکی از نقاطی که دشمنان بر روی آن متمرکز شده‌اند نسل جوان و نوپای انقلاب است.

 

جبارزاده افزود: آشنایی جوانان با اندیشه‌های امام و حضور آنها در آیین‌های بزرگداشت ایشان، در استحکام باورها و پایه‌های فرهنگی جامعه موثر است و باید از تمام ابزارها در این جهت استفاده کنیم.

 

وی در این زمینه اعزام جوانان و سایر اقشار مردم به مراسم 14 خرداد در مرقد امام خمینی(ره) را اقدام خوبی دانست که همه دستگاه‌های متولی باید برای انجام هرچه بهتر آن تلاش کنند.

 

استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر جلب مشارکت مردم در برنامه‌های گرامی‌داشت ایام ارتحال امام تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم این مراسم از شکل کاملا دولتی خارج شده و بخشی از آن را مردم عهده‌دار شوند.

 

وی با بیان این که مردم نسبت به آرمان‌های امام علاقمند هستند، افزود: رسانه ملی در فرهنگ‌سازی و جلب مشارکت مردم و خیرین در برنامه‌های بزرگداشت امام بزرگترین نقش را دارد.

 

جبارزاده همچنین با اشاره به سیاست‌گذاری‌های انجام شده برای توسعه موزه‌ها در استان، اختصاص موزه‌ای برای معرفی و نمایش آثار و اندیشه‌های امام خمینی(ره) را ضروری دانست و از سازمان میراث فرهنگی استان خواست اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهد.

 

وی، فضاسازی مناسب شهری در ایام سالگرد ارتحال امام را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدواریم در سایه تلاش مردم و مسوولان بتوانیم گوشه‌ای از دین خود را به رهبر فقید انقلاب ادا کنیم.

 

استاندار آذربایجان‌شرقی مردم استان را نیز به حضور گسترده در برنامه‌های گرامی‌داشت سالگرد ارتحال امام و قیام 15 خرداد دعوت کرد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی هم در این نشست بخشی از برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد را در استان تشریح کرد.

 

حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده ترویج اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) را وظیفه همه مسوولان دانست و گفت: آرمان‌های امام از جمله استکبارستیزی و حمایت از مستضعفان و محرومان باید به نسل آتی انتقال یابد.

 

وی همچنین از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در روزهای 14 و 15 خرداد در شهرهای مختلف استان خبر داد و گفت: در سال جاری قریب 20 هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به مرقد مطهر ایشان اعزام می‌شوند.


خبرنگار: 1145
انتهای پیام
۹۵/۰۳/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی