وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

پیام استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)

سیاسی  13:48:28 1395/03/04
953-985-5 کد خبر
    

استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، ضمن تبریک این هفته به همه تلاشگران بی‌نام و نشان عرصه امنیت، از تلاش‌های مخلصانه آنان در سنگر تامین امنیت و آرامش جامعه قدردانی کرد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، متن پیام اسماعیل جبارزاده به این شرح است:

 

یکی از مقولاتی که در اداره امور جامعه و رشد و کمال انسان‌ها، نقش اساسی دارد "امنیت" است. به اعتقاد متفکران روان‌شناس، «امنیت» مهم‌ترین نیازی است که در هرم نیازهای انسان قرار می‌گیرد و به خاطر حیاتی بودن آن، به شکل گسترده و فراگیر، در ابعاد مختلف اخلاقی، اقتصادی، اجتماعی، حقوقی و خانوادگی تجلی پیدا می‌کند. همان‌طور که موجودات زنده برای بقا و ادامه حیات خویش به آب و هوا نیازمندند انسان نیز برای ادامه زندگی و تکامل حیات روحی و رشد استعدادها به «امنیت» نیاز دارد.

 

امنیت به منزله زمین است که باید بذر اقتصاد، فرهنگ و سیاست را در آن بیفشانیم و در بستر امنیت، میوه موردنظر را از آن بچینیم، زیرا امنیت گذشته از اینکه فی‌نفسه یکی از ضروری‌ترین نیازهای بشر است عامل مهمی برای رشد و توسعه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی و اقتصادی نیز به شمار می‌رود و چنان چه می‌بینیم یکی از مولفه‌های مهم در دولت تدبیر و امید و مباحث مربوط به پسا برجام، توجه ویژه به نقش امنیت در سرمایه‌گذاری‌های خارجی، رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و دیپلماسی می‌باشد.

 

از دیدگاه آیات و روایات نیز امنیت از نعمت‌های بزرگ خداوند است و بر سایر نیازهای بشر اولویت دارد. اسلام به عنوان یک نظام حقوقی جامع و مترقی که پاسخگوی نیازهای فردی و اجتماعی افراد در همه زمان‌ها و مکان‌ها می‌باشد از این قاعده مستثنی نبوده و با ملاحظه متون دینی، احکام و مقررات اسلامی ملاحظه می‌شود که اهمیت امنیت در همه عرصه‌ها و راه‌حل‌های تحقق بخشیدن به امنیت اجتماعی بیش از سایر نظام‌های حقوقی در دین اسلام مورد مداقه قرار گرفته است.

 

استان آذربایجان‌شرقی به عنوان یکی از استان‌های مرزی و حساس، با کسب جایگاه و رتبه نخست در برقراری امنیت در ابعاد مختلف، افتخاری بزرگ و ارزشمند را نصیب خود و مردم متدین کرده است که بدون شک، احراز این رتبه ماحصل تلاش و زحمات ارزنده و شبانه‌روزی عموم دست‌اندرکاران و دستگاه‌های امنیتی، خصوصا سربازان گمنام امام زمان (عج) می‌باشد که برای تامین امنیت و حراست از مردم فهیم استان از جان خویش نیز مضایقه نمی‌کنند و شهدای زیادی تقدیم اسلام و انقلاب نموده‌اند.

 

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، از زحمات و فداکاری‌های مخلصانه این عزیزان در سنگر تامین امنیت و آرامش جامعه صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم با عنایات ویژه حضرت ولی‌عصر (عج)، با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید همواره در برقراری نظم و امنیت پایدار در کشور سلامت و موفق و موید به تایید الهی باشند.


خبرنگار: 1145
انتهای پیام
۹۵/۰۳/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی