وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

کد خبر: ۵۶۲۲۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
تبریز؛
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان از درخشش آذربایجان شرقی در چهارمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ انگجی گفت: تعداد 20 استان از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کرده بودند که 79 نفر برگزیده شدند و استان آذربایجان شرقی با 12طرح و عنوان برگزیده، بعد از استان اصفهان در رتبه دوم از نظر تعداد برگریدگان قرار گرفت.

انگجی افزود: بر اساس بخشنامه ای که سال 93 ابلاغ شد دانشمندان دانشگاه آزاد اسلامی در سه سطح طلایی، نقره ای و برنزی با توجه به 14 شاخص توسط شورای سیاستگذاری جشنواره انتخاب شده اند.

وی تصریح کرد: هیئت داوران به دلیل بالا بودن استانداردها و شاخص ها برگزیده در سطح طلایی را انتخاب نکردند و تنها برگزیدگان در سطح نقره ای و برنزی هستند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی بیان داشت: دکتر محمدعلی بهنژادی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز از بین ۷۹ برگزیده جشنواره موفق به دریافت نشان نقره جایزه امام خمینی (ره) شدو توسط آیت الله هاشمی رفسنجایی، این نشان به وی اعطا شد.

وی ادامه داد: در این جشنواره از واحد تبریز، ‌مجله علمی پژوهشی "آموزش و ارزشیابی" به مدیر مسئولی دکتر علی اصغر کوشافر در بخش مجلات برتر، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تبریز به مسئولیت محمد منادی، در بخش باشگاه پژوهشگران برتر، کتاب محیط های میکروبی تألیف دکتر شهرام حنیفیان و دکتر جلال شایق، در بخش کتاب های برتر، کتاب هوش های چندگانه: افق های نو ترجمه دکتر مهناز سعیدی در بخش ترجمه برتر)، از واحد مراغه (مبدل هیدرومکانیکی انرژی امواج دریا برای تولید برق) اختراع دکتر صمد تقی زاده در بخش اختراعات برتر، مقاله Generators of Copulas and Aggregation چاپ شده در مجله Information Sciences توسط دکتر ودود نجاری در بخش مقالات برتر، از واحد میانه (مرکز رشد) در بخش مراکز رشد برتر و از واحد ایلخچی (رامین آذر پور در بخش کارشناسان برتر آزمایشگاه) به عنوان برترین های جشنواره معرفی شدند.

 چهارمین جشنواره فرهیختگان، همزمان با سالگرد راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر میرزاده رئیس این دانشگاه در دو بخش: قدردانی از پژوهشگران برتر و فعال دانشگاه آزاد اسلامی و نمایشگاه دستاورد های پژوهشی و فناوری، 30 اردیبهشت ماه برگزار و تا 5 خرداد در تهران برپا خواهد بود.
 
انتهای پیام/ش
۹۵/۰۳/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی