وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

دادستان کشور: در برخورد با فیش حقوقی میلیونی برخی از مدیران نباید جناحی عمل کنیم

 سه‌شنبه 1 تیر 1395 - 13:24
محمدجعفر منتظری

دادستان کل کشور در زمینه برخورد با مدیرانی که حقوق‌های چندده میلیونی می‌گیرند و فیش حقوقی آنها منتشر شده است، از پیگیری این موضوع توسط قوه‌قضائیه و رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: نباید اجازه دهیم در این زمینه برخورد جناحی و سیاسی صورت گیرد و یک جناح فیش حقوقی مدیران جناح دیگر را پیدا کرده و آن را علنی کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور در حاشیه گرامیداشت سالروز جهانی مبارزه با موادمخدر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مساله مبارزه با موادمخدر امری مهم و فراقوه‌ای است که همه دستگاه‌ها باید در این زمینه هماهنگی‌ لازم را داشته باشند، اظهار کرد: این موضوع برنامه‌ریزی حساب‌شده و منظمی را می‌طلبد، البته مساله مبارزه با موادمخدر همان‌گونه که فراقوه‌ای است، نیازمند همکاری مردم هم خواهد بود. اگر یک عزم ملی با همکاری دولت و مردم صورت گیرد می‌توانیم به موفقیت امید داشته باشیم در غیر این صورت اگر به شعار اکتفا کنیم و همکاری لازم نباشد قطعا موفق نخواهیم شد.

وی افزود: در دادستانی کل کشور با توجه به اهمیت این موضوع برای مقام معظم رهبری بحث مبارزه با مواد مخدر را در دستور کار قرار داده‌ایم و قرار است در این زمینه گزارش خود را در آبان‌ماه سال 95 به محضر مقام معظم رهبری برسانیم.

مبارزه با دانه‌درشت‌ها دشوار است

دادستان کل کشور در خصوص مبارزه با دانه‌درشت‌ها در بحث قاچاق موادمخدر توضیح داد: دانه‌درشت‌ها لایه‌های مختلفی را برای خود به وجود آورده‌اند که دسترسی به آنها را مشکل کرده است و این موضوع یک عزم بین‌المللی می‌طلبد. کشورهای مختلف نیز باید در این زمینه همکاری‌های لازم را انجام دهند تا بتوانیم عناصر پشت‌پرده و اصلی قاچاق موادمخدر را به منصه حضور و ظهور برسانیم تا مسئولان مربوطه بتوانند برخوردهای لازم را انجام دهند.

تا قبل از اصلاح قانون ما تابع آن هستیم

منتظری در خصوص حذف قانون اعدام خرده‌فروشان موادمخدر گفت: تا قانون اصلاح نشده ما تابع قانونیم و اگر نیاز به اصلاح قانون باشد که ظاهرا این‌طور است و صاحبنظران به این نتیجه رسیده‌اند که باید در این قانون تغییرات صورت گیرد، قانون قبلی اجرا می‌شود، اما ما انتظار داریم بخش‌های مختلف کشور که در زمینه بحث موادمخدر وظایفی را برعهده دارند در کارگروهی که برای این موضوع تشکیل شده است همکاری‌های لازم را انجام دهند تا ما بتوانیم اصلاحات لازم را برای این قانون انجام دهیم.

با موضوع فیش‌های حقوقی برخورد جناحی نشود

وی درخصوص اعلام فیش‌های حقوقی برخی از مدیران و نحوه برخورد با مدیرانی که حقوق‌های چندده میلیونی می‌گیرند، اضافه کرد: یکی از مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد، برخورد جناحی با این موضوع است. دولت و دستگاه قضا به صورت جدی با این موضوع برخورد می‌کنند، همان‌گونه که شخص رئیس‌جمهور وعده داده است، با مدیران متخلف برخورد خواهد شد و متخلفان از سمت خود عزل می‌شوند و باید منتظر ماند و دید چه تعداد از مدیران متخلف عزل خواهند شد.

دادستان کل کشور ادامه داد: اما عده‌ای این مساله را جناحی و سیاسی کردند، نباید این‌گونه باشد که یک جناح فیش حقوقی جناح مقابل را پیدا کرده و آن را علنی کند، این کار نامطلوب است و باید اجازه دهند مقامات عالیه نظام، مجلس، قوه‌قضائیه و رئیس‌جمهور به دنبال حل این مساله باشند تا بتوانیم اعتماد مردم را بازگردانیم.

۹۵/۰۴/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی