وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

د خبر: 82138703 (5429915) | تاریخ خبر: 15/04/1395 | ساعت: 16:49|

نماینده مجلس:

اقدام رئیس جمهوری برای برخورد با پرداخت های نامتعارف ستودنی است

مراغه - ایرنا - نماینده مردم ملکان و معین شهرستان های مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام رئیس جمهوری برای برخورد با پرداخت های نامتعارف ستودنی بوده و نشان از جدییت دولت در این زمینه است.

سلمان خدادادی، روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه موضوع حقوق های غیرمتعارف دامنگیر همه مدیران اجرایی کشور از جمله مجلس شورای اسلامی نیست، افزود: در برخی موارد برخی کارهای غیرمتعارف در جامعه انجام می شود که در این گونه مسائل باید همه نهادها وارد شده و از ادامه آن جلوگیری کنند.
وی، با اشاره به بیانیه رئیس جمهوری در خصوص ساماندهی نظام شفافیت اطلاعات، اظهارکرد: این اقدام دولت نشان داد که دولت در برخورد با این قضیه جدی بوده و با متخلفان بدون جانبداری برخورد خواهد کرد.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم اکنون در جامعه افرادی در بدترین شرایط زندگی می کنند، یادآور شد: نباید مسئولان اجازه دهند اینگونه مسائل موجب ناامیدی مردم شود.
خدادادی، ادامه داد: در جلسه علنی امروز نیز مرکز پژوهش های مجلس گزارشی مشروح در خصوص حقوق های نامتعارف تهیه کرده و آسیب های آن را شناسایی و پیشنهادهای کارشناسی برای آن ارائه کرد که این امر نشان می دهد قوه مقننه چقدر در این زمینه به صورت جدی وارد عمل شده است.
وی، جدیت مجلس در بررسی علل و آسیب های پرداخت های نامتعارف را همسوئی قوه مقننه و مجریه در برخورد با این مسائل دانست و گفت: طرح دیگری در کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح شده که به دنبال مرتب و منظم کردن پرداخت ها است.
نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ارتباط با پرداخت حقوق های نامتعارف خلاء قانونی وجود نداشته بلکه سوء استفاده از قانون صورت گرفته است.
خدادادی، افزود: این پرداخت ها بیشتر در مواردی رخ می دهد که قانونگذار به سازمان ها اجازه داده تا مبالغ ناچیزی را جهت عمران و آبادانی کشور و تشویق خدمتگزاران به عنوان پاداش در حقوق ها اضافه کنند که برخی افراد از این موارد سوء استفاده می کنند.
نماینده معین شهرهای مراغه و عجب شیر، گفت: حقوق های نا متعارف موجب بی اعتمادی مردم شده اما اقدام دولت در راستای شفاف سازی اطلاعات و همچنین جدیت مجلس در ارائه برخی لایحه و طرح ها در جلب دوباره اعتماد عمومی، اقدامی تاثیر گذار است.
خدادادی، افزود: با این اقدام ها مردم خواهند دید که قانونگذاران و مجریان، به دنبال ارائه راهکارهایی جدی برای جلوگیری از این گونه سوء استفاده ها در آینده بوده و در زمان حاضر نیز نسبت به برگرداندن بیت المال جدیت دارند.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی دیشب در بیانیه ای دستور داد که لایحه اصلاح نظام حقوقی پرداخت ها با رفع خلاء های قانونی با فوریت تهیه و همچنین دستگاهها موظف به انتشار حداقل و حداکثر حقوق مدیران کشوری و لشکری شوند.
رئیس جمهوری در این بیانیه تاکید کرد: با کسی عقد اخوت نبسته ام؛ مبارزه با فساد و رانت در نظام اداری و اقتصادی را تا ریشه کن شدن ادامه می دهیم.

نماینده منتخب مردم شهرستان مراغه و عجب شیر در دوره دهم مجلس در اثر سانحه رانندگی فوت کرده و این شهرستان ها تا انتخابات بعدی در کشور در مجلس نماینده ندارند.
براساس اعلام مسئولان، نماینده مردم ملکان به عنوان نماینده معین شهرستان های مراغه و عجب شیر در دور دهم مجلس امور مربوط به این شهرستان ها را پیگیری می کند.
//518/8023

انتهای پیام /*
۹۵/۰۴/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی