وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

بیش از 260 فارغ التحصیل بخش کشاورزی در شهرک گلخانه‌ای ملکان مشغول به کار می‌شوند


شهرستانها  12:19:23 1395/04/20
954-2990-5 کد خبر
    

فرماندار ملکان اشتغال زایی جوانان بیکار بخش کشاورزی را از مهمترین اهداف احداث شهرک گلخانه ای ملکان ذکر کرد و گفت: با بهره برداری از شهرک گلخانه ای ملکان، تعداد بیش از 260 تن از فارغ التحصیلان بخش کشاورزی به طور مستقیم جذب کار خواهند شد .

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، محمدباقر خانی در مراسم آغاز عملیات اجرایی شهرک گلخانه ای ملکان افزود: این طرح با سرمایه گذاری دو هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در 52 هکتار زمین احداث خواهد شد.

وی افزود: برای آماده سازی زیرساخت های این طرح بیش از 600 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستان هزینه شده است.

وی صرفه جویی در مصرف آب کشاورزی را از علل احداث گلخانه ملکان دانست و  افزود: باتوجه به اینکه شهرستان ملکان در حاشیه دریاچه ارومیه واقع شده و خشک شدن دریاچه به نوعی تاثیرات و آثار زیان باری بر منطقه خواهد داشت، لذا این پروژه به نحوی در مصرف آب صرفه جویی خواهد داشت و آب حاصل از صرفه جویی به عنوان سهم شهرستان روانه دریاچه ارومیه خواهد شد.

فرماندار ملکان ادامه داد: این طرح یکی از پروژه های سند تدبیر و توسعه شهرستان است که بر اساس ظرفیت ها و توانمندیهای شهرستان بر پایه بخش کشاورزی طراحی شده و با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا خواهد شد.

وی به دو رویکرد درون زا و برون زای پروژه شهرک گلخانه ای ملکان نیز اشاره کرد و گفت: بهره برداری حداکثری و بالا از ظرفیت های شهرستان و بهره برداری 10 برابری از 40 تن به 400 تن از اهداف طرح درون زا و همچنین انتقال فن آوری و جذب سرمایه و پیدا کردن بازار و صادرات مازاد نیز از مزیت های طرح درون زای طرح می باشد.

گفتنی است: در مراسم آغاز عملیات اجرایی شهرک گلخانه ای ملکان هاشمی معاون امور مجلس وزارت جهادکشاورزی،نوزاد معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، شبستری معاون سیاسی امنیتی استاندار، اسکندرزاده مدیرکل امنیتی استانداری، مهری رییس سازمان جهادکشاورزی استان، اخلاقیان مدیرکل راه و شهرسازی استان، خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و نماینده مردم ملکان و جمعی از مسئولین محلی و اهالی حضور داشتند.

 


خبرنگار: 1131
انتهای پیام
 
 
 
 
۹۵/۰۴/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی