وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

عملیات اجرایی شهرک گلخانه ای شهرستان ملکان با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی آغار شد
پاسخ قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی به باغداران ملکانی: شرمنده ام!
شهرستانها  9:33:35 1395/04/20
954-2690-5 کد خبر
    

 قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس،  از تاخیر در پرداخت غرامت باغداران بیمه گذار ملکانی عذرخواهی کرد و گفت: ما از این بابت شرمنده باغداران بیمه گذار ملکانی هستیم و عذرخواهی هم می کنیم.

 به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، خلیل آقایی در مراسم آغاز عملیات اجرایی شهرک گلخانه ای ملکان افزود: دولت بخاطر آثار تحریم ها و نبود نقدینگی و خالی بودن خزانه، از بابت غرامت بیمه محصولات کشاورزی تاکنون تنها 18 درصد از پول را به وزارت جهادکشاورزی  داده و لذا ما  منتظریم دولت سهم خود را بدهد تا ما صد در صد غرامت کشاورزان خسارت دیده را بدهیم.

 وی افزود: در این خصوص تاکنون صدها نامه نوشته شده و نمایندگان مجلس هم در این زمینه تذکر داده اند و وزیر هم مکاتباتی داشته است.

 وی از تاخیر 10 ساله در عملیات اجرایی و بهره برداری از شهرک گلخانه ای ملکان انتقاد کرد و گفت: پروژه گلخانه ملکان 10 سال قبل در سال 84 کلنگ زنی شده ولی متاسفانه بعد از 10 سال هنوز اجرا و به مرحله بهره برداری نرسیده است.

 وی از دستور کتبی وزیر جهادکشاورزی در خصوص اجرای عملیات اجرایی شهرک گلخانه ای ملکان خبر داد و اظهار کرد: این پروژه قرار است ظرف دو سال به بهره برداری کامل برسد ولی توصیه من به سرمایه گذار این است که این پروژه ظرف یکسال تکمیل شود و فاز به فاز به بهره برداری برسد تا تاخیر 10 ساله جبران شود.

 وی از شهرستان ملکان به عنوان یک منطقه کشاورزی و باغی یاد کرد و گفت: اجرای شهرک گلخانه ای در ملکان منشا خیر و برکات زیادی برای منطقه خواهد شد.

 معاون وزیر جهاد در ادامه استفاده بهینه از منابع و کشت صیفی جات و سبزیجات و اولویت واگذاری پروژه های بخش کشاورزی به بخش خصوصی را دو سیاست اصولی وزارت جهاد کشاورزی دانست و گفت: سیاست اصولی وزارت جهاد این است که با توجه به محدودیت منابع دولت،پروژه هایی که اجرای آن توسط دولت امکان پذیر نیست به بخش خصوصی واگذار شود و از طرفی اولویت در اجرای پروژه ها با بخش خصوصی باشد.

 آقایی با بیان اینکه ظرف دو سال گذشته پیشرفت بخش اقتصادی کشور مدیون بخش کشاورزی بوده است، از خودکفایی کشور در تولید گندم طی دو سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: گندم به مرحله خودکفایی و عدم نیاز به واردات رسیده و پیش بینی می شود امسال 10 میلیون تن گندم از کشاورزان کشور خریداری شود.


خبرنگار: 1131
انتهای پیام
۹۵/۰۴/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی