وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

سرویس : اجتماعی شهری و رفاهی زمان :   ۱۳۹۵/۵/۳ - ۱۷:۰۱ شناسه خبر : ۵۶۰۷۶۸

توسعه زیر ساختهای ورزشی راهکاری برای کاهش آسیب های اجتماعی
خبرگزاری شبستان:رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توسعه زیر ساختهای ورزشی راهکاری برای کاهش آسیب های اجتماعی ، گفت: مجموعه ورزشی شهید اژدری کمبود فضاها و امکانات ورزشی در محله تاریخی جماران را برطرف می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران ،خدادادی ،عضو فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش در جامعه،گفت : ورزش به ‌عنوان یکی از ابزارهای مهم و اثربخش ایجاد نشاط در جامعه است.

 

وی با بیان اینکه ورزش یکی از راهکارهایی است که می‌تواند جامعه را به سوی سالم‌سازی هدایت کند، گفت: با گسترش مجموعه ها و اماکن ورزشی و با سیاست‌گذاری های  درست می‌توان در راستای ارتقای سطح کیفی، رشد و توسعه جامعه حرکت کنیم.

 

عضو فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه باید به دنبال نهادینه‌کردن ورزش در بین آحاد مردم باشیم، افزود:اگر بخواهیم مسیر جوانان را در راستای ارزش های دینی و اخلاقی سوق دهیم باید به زمینه گسترش حوزه ورزش بیشتر توجه کنیم.

 

وی با اشاره به  احداث مجموعه های ورزشی در سطح شهر تهران، گفت:توسعه مطلوب اماکن ورزشی در سطح شهر منجر به ارایه خدمات بهتری به شهروندان می شود.

 

خدادادی با تاکید براینکه بهترین راه مبارزه با بیماری های جسمی و روحی، مبارزه با آسیب های اجتماعی در جامعه و  اهمیت دادن به ورزش است، افزود:باید در کنار فعالیت های روزمره، زمان مشخصی را به امر ورزش اختصاص دهیم، چرا که هر چه در این حوزه تلاش کنیم جوانان و آحاد مختلف جامعه  در مقابل آسیب های اجتماعی بیمه خواهند شد.

 

وی با تاکید بر اینکه امروزه در زمینه آسیب های اجتماعی دغدغه های بسیار زیادی داریم، افزود: اگر برنامه های نشاط اجتماعی و برنامه های حوزه ورزش را در محوریت کار قرار دهیم، ناهنجاریهای اجتماعی نیز کمتر خواهد شد.

 

خدادادی گفت: اگر بخواهیم مسیر جوانان را در راستای ارزش های دینی و اخلاقی سوق دهیم باید به زمینه گسترش حوزه ورزش بیشتر توجه کنیم.

 

به گفته رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ورزش و به دنبال آن سلامتی، نقش محوری و اساسی در زندگی روزمره ما دارد و اگر سلامتی در زندگی ما تهدید شود تمام فعالیت های ما نیز دچار مشکل خواهد شد، بنابراین  توسعه فضاهای ورزشی باید در اولویت قرار گیرد.

 

به گفته رییس کمیسیون اجتماعی حرکت به سوی شهری شاداب‌ و با نشاط با توسعه  فضاهای ورزشی‌  امکان پذیر است،  به‌ همین دلیل باید با تلاش و جدیت در راستای تحقق این موضوع گام‌ برداریم، که خوشبختانه شهرداری تهران در این راستا گامهای اساسی برداشته است.

 

نماینده مردم ملکان با تاکید بر افزایش مشارکت مردم در فعالیتهای ورزشی، افزود:امیدواریم شاهد فرهنگ سازی در توجه هرچه بیشتر مردم به ورزش باشیم.

 

پروژه ورزشگاه شهید اژدری جماران به همت شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران در راستای نیل به اهداف فرهنگی جامعه در زمینه ایجاد پروژه هایی چون سالن های ورزشی و سالن های چند منظوره در زمینی به مساحت تقریبی 4200 متر مربع در حال احداث است.

در این پروژه دو طبقه زیرزمین با تراکم حداکثر 100 درصدی و طبقات همکف تا پنجم با تراکم حداکثر 80  درصد با کاربری جداگانه بانوان و آقایان در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/35
۹۵/۰۵/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی