وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

برگزاری جشنواره "مشق عشق" با محوریت شهدای مدافع حرم در ملکان

فرهنگی و هنری  14:53:59 1395/05/19
955-4487-5 کد خبر
    

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری جشنواره خوشنویسی "مشق عشق" با محوریت شهدای مدافع حرم در شهرستان ملکان خبر داد.

 

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجا‌ن‌شرقی، "محمد محمدپور" در جمع خبرنگاران گفت: هویت، یکی از مهم ترین ارکان تشکیل دهنده تمدن هر ملت است و در این میان، زبان هنر به عنوان محور فرهنگ و بعد مهمی از میراث هر ملتی نقش اساسی و تعیین کننده در شکل گیری آن هویت ایفا می کند.

 

وی افزود: پیشینه عظیم فرهنگی ایران نیز که از گذشته تا به امروز با داشتن شاخصه ها و مولفه های ارزشمندی همچون فرهنگ شهادت و ایثار  که از شاخصه های جامعه اسلامی ایرانی ماست درقالب هنرحماسی و ارزشی به حیات خود ادامه داده و هویت خود را حفظ کرده است  و  امروزه وظیفه هنرمندان و اهالی فرهنگ را  به عنوان میراث داران این گنجینه کهن در پاسداری و گسترش این هویت ملی میان آحاد مردم، سنگین تر می سازد.

 

محمدپور تاکید کرد:  به همین مناسبت و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  در قالب خلق آثار فاخر خوشنویسی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملکان دومین  جشنواره استانی خوشنویسی مشق عشق را  با محوریت شهدای مدافع حرم و علی الخصوص شهید "حاج سیدرضا مراثی" در هفته دفاع مقدس  برگزار می‌کند.

 

وی، موضوعات جشنواره را شامل بیانات معصومین(ع) ، بزرگان و اشعار و ابیات ترکی و فارسی درموضوع فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد .

 

محمدپور همچنین خلق آثار خوشنویسی فاخر جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، آشنایی هرچه بیشتر جامعه هنری و آحاد مردم با ادبیات حماسی ایران اسلامی  و گرامی داشت خوشنویسان مطرح استان و همچنین معرفی خوشنویسان مستعد جوان و نوجوان استان را از اهم اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

 

براساس این گزارش جشنواره "مشق عشق" در دو بخش غیر رقابتی ویژه اساتید و پیشکسوتان ، به صورت دعوتی و به منظور شرکت در نمایشگاه و بخش رقابتی ویژه کلیه خوشنویسان استان آذربایجان شرقی در تمامی مقاطع خوشنویسی برگزار می شود و هر هنرمند مجاز است در هر رشته حداکثر با دو اثر شرکت کنند .

 

گفتنی است شرکت در جشنواره برای کلیه خوشنویسان استان در تمامی مقاطع خوشنویسی و رده های سنی آزاد است و علاقمندان می توانند آثار خود را تا بیست  و پنجم شهریورماه جاری به دبیرخانه جشنواره واقع در ملکان، خیابان لاله، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملکان  ارسال نمایند.

 


خبرنگار: 1145
انتهای پیام
۹۵/۰۵/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی