وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

اخبار کوتاه انتظامی آذربایجان شرقی

کشف ۳۴۲ هزار عدد انواع داروهای غیر بهداشتی در ملکان/دوربین‌های ثبت تخلفات سرعت و عبور از چراغ قرمز در تبریز فعال شد

شناسه خبر: 1156618 سرویس: استانها
داروی قاچاق

کشف ۳۹ هزار نخ سیگار قاچاق در تبریز، کشف ۳۴۲ هزار عدد انواع داروهای غیر بهداشتی در ملکان و کشف لاستیک قاچاق ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی در میانه، از مهم‌ترین اخبار فرهنگی آذربایجان شرقی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  تبریز، سرهنگ فرهنگ نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع کالای قاچاق در منطقه‌ای از تبریز، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت و مأموران با انجام تحقیقات پلیسی، موفق شدند انبار نگهداری کالای قاچاق را شناسایی کنند.

وی افزود: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی در بازرسی از محل دپوی کالای قاچاق، 39 هزار نخ انواع سیگار قاچاق به ارزش تقریبی بیش از یکصد میلیون ریال کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی تبریز، با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به همراه کالای قاچاق کشف‌شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و ظرفیت خود در اجرای فرامین مقام معظم رهبری برای مبارزه با قاچاق کالا تلاش خواهد کرد.

وی در پایان در خصوص مصرف مواد دخانی هشدار داد و افزود: مصرف دخانیات و عمدتاً سیگار یکی از معضلات اساسی جامعه است که زیان‌های بهداشتی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی را در بردارد و تنها اثرات بهداشتی سوء آن برای فرد مصرف‌کننده نیست، بلکه می‌تواند اطرافیان را نیز در معرض خطر جدی قرار دهد.

کشف 342 هزار عدد انواع داروهای غیربهداشتی در ملکان

سرهنگ سهراب شفقی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر نگهداری و توزیع محصولات دارویی تاریخ گذشته در انباری غیربهداشتی در شهرستان ملکان، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با همکاری مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پس از شناسایی محل دپوی داروهای غیرمجاز در بازرسی از آن تعداد 342 هزار عدد انواع داروی غیرمجاز به ارزش  تقریبی 510 میلیون ریال را کشف و یک نفر متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ملکان در پایان خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و داروهای مکشوفه تا زمان صدور حکم قضائی و اخذ تصمیم نهایی، تحویل انبار شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملکان شد.

کشف لاستیک قاچاق 2 میلیارد و 600 میلیون ریالی در میانه

سرهنگ هاشم شعفی نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به کشف لاستیک قاچاق در این شهرستان، اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی شهید فرجی در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق در مبادی ورودی و خروجی شهرستان، به یک دستگاه خودروی تریلر و دو  دستگاه کامیون مظنون  و جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروهای توقیف‌شده، 2180 حلقه لاستیک خارجی قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 600  میلیون ریال را که فاقد هرگونه اسناد گمرکی بود را کشف و رانندگان خودروها را نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه در پایان گفت: اجرای این‌گونه طرح‌ها یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا به‌منظور رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است و در اجرای این هدف، همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش‌ها با نیروی انتظامی الزامی است.

کشف مواد مخدر و دستگیری 3 قاچاقچی در شبستر

سرهنگ فریدون حیدری گفت: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی و درپی دریافت گزارشی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه 3 نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدرفعالیت می‌کنند، شناسایی و دستگیری آنان در دستور کارماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرارگرفت.

وی افزود: ماموران، متهمان را در اطراف شهرستان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند که در بازرسی از آنها مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر ضمن تاکید برهمکاری و ارتباط  مداوم شهروندان  با پلیس، بر برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر تاکید کرد.

سرهنگ حیدری ازشهروندان خواست موارد مشکوک را با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در میان گذارند.

دستگیری 32 معتاد متجاهر و توزیع کننده مواد مخدر در عجب شیر

سرهنگ رضا اصلانی فر در تشریح این خبر گفت: به منظور افزایش سطح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر و معتادان تابلو و خطرناک، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان اجرا شد.

وی اظهارداشت: ماموران  با اجرای این طرح، تعداد 24 نفرمعتاد پرخطر وتابلو و 8 نفر خرده‌ فروش مواد مخدر را دستگیر و مقادیر زیادی انواع مواد مخدر و کالای ممنوعه، چهار عدد آلات مصرف مواد مخدر و سه دستگاه ترازوی توزین را کشف و 4 دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه خودرو را توقیف کردند.

سرهنگ اصلانی فر در ادامه گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و معتادان تابلو و خطرناک  هم جهت بازپروری تحویل کمپ اعتیاد عجب شیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر در پایان خاطرنشان کرد: پلیس این شهرستان با تمام توان در طول شبانه‌روز با شماره تماس 110 جهت ارائه هرگونه خدمات در خدمت شهروندان بوده و با شماره تماس 197 آماده دریافت هرگونه انتقاد و پیشنهاد از عملکرد پلیس است.

کشف نزدیک به 3 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 2 قاچاقچی در مراغه

سرهنگ سهراب رحیم زاده گفت: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی و در پی گزارشات واصله مبنی بر اینکه دو نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدرفعالیت می‌کنند، شناسایی و دستگیری آنان در دستور کارماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار  گرفت.

وی افزود: ماموران با بکارگیری اقدامات پلیسی و فنی موفق شدند، متهمان و محل نگهداری مواد مخدر رادر یکی از روستاهای مراغه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک  عملیات غافلگیر انه متهمان را دستگیر و در بازرسی از محل اسکان آنان مقدار 2 کیلو  و 815 گرم تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه ضمن تاکید برهمکاری و ارتباط  مداوم شهروندان با پلیس، بر برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر تاکید کرد و ازشهروندان خواست موارد مشکوک را با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در میان گذارند.

دوربین‌های ثبت تخلفات سرعت و عبور از چراغ قرمز در تبریز فعال شد

سرهنگ ناصر میکائیلی در تشریح این خبر با اشاره به تمرکز پلیس راهور بر استفاده از دوربین‌های ثبت تخلفات راهنمائی و رانندگی و استفاده از ظرفیت بازرسان نامحسوس، اظهارداشت: دوربین‌های ثبت تخلفات سرعت و عبور از چراغ قرمز در تبریز آماده بهره‌برداری است.

وی در تشریح عملکرد دوربین‌های ثبت تخلفات، گفت: این دوربین‌ها قادرند سرعت لحظه‌ای و متوسط رانندگان را رصد کرده و اعمال قانون کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تعدادی از خودروهای پلیس نیز به دوربین‌های ثبت تخلفات ساکن مجهز شده که قادر هستند روزانه 1500 فقره تخلف شامل (دوبله، توقف در حریم تقاطع، تخلفات زیر تابلو و نیز توقف در پیاده رو و ...) را ثبت نمایند.

وی ادامه داد: یکی از تمهیدات ویژه پلیس راهور طی چند سال اخیر استفاده قابل توجه از ظرفیت بازرسان نامحسوس است که در سطح استان 150 بازرس نامحسوس در حال فعالیت هستند که تخلفات رانندگان را رصد می‌کنند.

سرهنگ میکائیلی در پایان از رانندگان خواست: یکی از اهرم‌های مهم انتظام بخشی ترافیک، همراهی و همگام بودن مردم با پلیس است که می‌توانند با رعایت قوانین و مقررات رانندگی به این مهم دست یابند.

انتهای پیام/

۹۵/۰۵/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی