وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان


شناسه خبر: 1157107 سرویس: استانها
شبستری خیابانی معاون استاندار آذربایجان شرقی

معاون استاندار آذربایجان شرقی گفت: ما در استان مدیر و فرماندار تماشاگر نمی‌خواهیم، فعال و کار‌کن نیاز داریم وگرنه باید از قطار دولت پیاده شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سعید شبستری خیابانی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان شرقی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان، با تاکید بر اینکه فرمانداران نباید تنها گزارش برگزاری جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی را ارائه دهند، اظهار داشت: باید خروجی و نتایج عملیاتی شدن تصمیمات موجود نیز به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی اعلام کنند تا تصمیمات درستی در مورد شهرستانها اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت رسانه هم برای اطلاع رسانی عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی و یا ادارات کل استفاده شود، افزود: برخی مدیران از ارتباط با رسانه می‌ترسند ولی نباید در این زمینه به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی اهمال کاری کرد و گزارش کار را به مردم اعلام نمود.

معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، با تاکید بر اینکه مدیرانی که نمی‌خواهند کار کنند، استعفا دهند، ابراز داشت: ما نیاز به کار جهادی داریم و اگر کسی نمی تواند، جای خود را به فرد قدرتمندی بسپارند تا قطار دولت با قدرت به راه خود ادامه دهد.

شبستری با بیان اینکه نباید در موضوع اقتصاد مقاومتی کوتاهی کرد، ادامه داد: باید مدیران اهل تحرک بوده و ریسک لازم را داشته باشند وگرنه در این دولت جایی ندارند و کنار گذاشته می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی ممتازترین ترین استان در بین استان‌های الگوی اقتصاد مقاومتی است، تاکید کرد: با توجه به مدیریت و ظرفیت‌های آذربایجان شرقی، این استان بهتر از استان‌های لرستان و کرمان در اقتصاد مقاومتی عمل کرده است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه مدیران باید 24 ساعته کار کنند و هیچ کوتاهی در این موضوع قابل قبول نیست، گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و شبانه روز پای کار باشیم تا عقب افتادگی‌های موجود در استان را جبران کنیم.

شبستری تاکید کرد: ما در استان مدیر و فرماندار تماشاگر نمی‌خواهیم، فعال و کار کن نیاز داریم وگرنه باید از قطار دولت پیاده شود.

انتهای پیام/

۹۵/۰۵/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی