وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

بخشدار جدید بخش لیلان شهرستان ملکان معرفی شد

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۰۲ ب.ظ
بخشدار جدید بخش لیلان شهرستان ملکان معرفی شد


شهرستانها  14:43:31 1395/05/30
955-5690-5 کد خبر
    

طی مراسمی با حضور ائمه جمعه ملکان و لیلان، فرماندار و سایر مسئولین محلی، "اسفندیار امینی" به عنوان بخشدار جدید بخش لیلان از توابع شهرستان ملکان معرفی و از خدمات " رسول خدابخش" بخشدار سابق تجلیل شد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، امام جمعه ملکان در مراسم معارفه بخشدار جدید بخش لیلان بر ضرورت توجه بشتر به اشتغال جوانان و معیشت مردم تاکید کرد و گفت: این مردم شایسته خدمت هستند لذا مسئولین وظیفه دارند هر چه در توان دارند در جهت خدمت به ولی نعمتان انقلاب بکار گیرند و طعم خوش خدمت خدمتگزاران عملا برای مردم قابل لمس و کام آنها را بیش از پیش شیرین کند.

امام جمعه لیلان نیز از مردم بخش لیلان به عنوان ولایت مدار و همیشه درصحنه یاد کرد و خواستار توجه بیشتر مسئولین و دستگاههای دولتی نسبت به رفع مشکلات و کمبودهای این بخش شد.

فرماندار ملکان سخنران بعدی این مراسم بود که با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت بخصوص شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، به تشریح خدمات گسترده دولت تدبیر و امید طی سه سال گذشته در شهرستان ملکان پرداخت.

محمدباقر خانی افزود: با توجه به خدمات دولت دکتر روحانی طی سه سال گذشته در شهرستان ملکان لذا مسئولین با استفاده از این هفته نسبت به اطلاع رسانی در خصوص این خدمات به مردم استفاده نمایند.

بخشدار جدید لیلان نیز ضمن آرزوی توفیق برای دولت تدبیر و امید و قدردانی از خدمات گسترده دولت یازدهم ، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و بخصوص شهدای دولت را گرامی داشت و فرا رسیدن هفته دولت را به دولتمردان تبریک گفت.

اسفندیار امینی فیروزی ، همچنین تقارن تغییرات مدیریتی با آغاز بکار مجلس دهم را نقطه قوت در جهت خدمت هر چه بیشتر به مردم دانست و اظهار امیدواری کرد با استفاده از توان و نفوذ دکتر خدادادی نماینده مردم ملکان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شاهد توسعه و عمران شهرستان ملکان و بخش لیلان باشیم.

وی افزود: تیم کاری جدید و مجموعه مدیران شهرستان ملکان  سعی و تلاش خواهند کرد تا با کار و تلاش بیشتر و خدمات رسانی بهتر کام مردم قدرشناس و شهیدپرور این شهرستان را شیرین تر کنند.

گفتنی است؛ اسفندیار امینی فیروزی دارای مدرک لیسانس مدیریت برنامه ریزی و متولد روستای ملاسراب از توابع بخش مرکزی شهرستان ملکان بوده و از مهرماه سال گذشته مسئولیت شهرداری شهر لیلان را بر عهده داشت.

12 سال معاونت ،6 دوره سرپرستی و همچنین 11 ماه تصدی شهرداری لیلان از جمله سوابق اجرایی بخشدار جدید بخش لیلان محسوب می شود.

شایان ذکر است: در پی انتصاب رسول خدابخش بخشدار سابق لیلان به سمت معاونت فرمانداری ملکان، امینی به سمت بخشداری لیلان منصوب شد.

 


خبرنگار: 1131
انتهای پیام
۹۵/۰۵/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی