وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

راه اندازی سیستم امداد مانیتورینگ متمرکز در اداره گاز شهرستان ملکان
اجتماعی  15:6:48 1395/05/30
955-31614-5 کد خبر
    

رئیس اداره گاز ملکان از راه اندازی سیستم امداد مانیتورینگ متمرکز در این اداره خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، اکبر هوشنگ در جمع  خبرنگاران افزود: بر اساس این طرح که در شش ماهه دوم سال جاری آغاز به کار خواهد کرد در ارائه انواع خدمات گازی به ویژه حوادث به شهروندان در اقصی نقاط شهرستان تسریع خواهد شد.

وی ارتقای سرعت خدمات رسانی و شفاف سازی و تکریم ارباب رجوع را از اهداف این طرح ذکر کرد.

هوشنگ  با بیان اینکه تا پایان سال همه روستاهای شهرستان ملکان گازدار خواهند شد؛ افزود: بدین ترتیب جشن سبز استان در شهرستان ملکان نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر از 80 روستای شهرستان ملکان 73 روستا از نعمت گاز بهره مند می باشندو  گاز چهار روستای پرچین بلاغ، اوج بلاغ، باباکلک و آغچه مشهد در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

هوشنگ ادامه داد: همچنین اهالی سه روستای باقیمانده باباقاضی، لیلی داغی و چاللو نیز با 300 میلیون تومان اعتبار تا پایان سالجاری از نعمت گاز بهره مند شده و بدین ترتیب با گازدار شده همه روستاها جشن سبز در شهرستان ملکان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر 100 درصد جمعیت شهری و 99.9 درصد جمعیت روستایی ملکان از نعمت گاز بهره مند هست افزود: تا پایان سال جاری میزان بهره مندی جمعیت شهری و روستایی ملکان به صددرصد خواهد رسید.

رئیس اداره گاز ملکان از وجود 35000 مسترک گاز خانگی در ملکان خبر داد و گفت: تعداد مشترکین گاز در بخش مرکزی 28438 فقره و بخش لیلان 6997 فقره می باشد.

وی طول شبکه گازی در ملکان را 661 کیلومتر ذکر و اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه بازسازی و مقاوم سازی شبکه گازی ملکان نیز با 330 میلیون تومان اعتبار در حال اجرا می باشد.

هوشنگ، از افتتاح ایستگاه 50 هزار ذوب آهن شهید مراثی ملکان در هفته دولت خبر داد و افزود: برای اجرای این ایستگاه سه میلیارد و ششصد میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: ایستگاه شهید مراثی علاوه بر تامین بخشی از نیاز شهر ملکان، در جهت تامین گاز صنایع نواحی صنعتی ملکان نیز فعالیت خواهد کرد.

رئیس اداره گاز ملکان با اشاره به خدمات گسترده این اداره از شهروندان خواست در جهت پرداخت قبوض گاز تسریع نمایند.

وی همچنین گفت: تلفن 194 به طور 24 ساعته آماده دریافت پیام های شهروندان و سامانه 2194 در خصوص پرداخت قبوض و اعلام کارکرد در خدمت شهروندان و مشترکین می باشد.

گفتنی است: در پایان این جلسه لوح تقدیر مدیرعامل شرکت گاز استان به خبرنگاران محلی آقایان: سیاوش عینالو نماینده و خبرنگار خبرگزاری ایسنا- قادر منجمی نماینده خبرگزاری صداوسیماو آرش پاشازاده مدیر مسئول پایگاه خبری دیار ملکان اهدا گردید.

 


خبرنگار: 1131
انتهای پیام
۹۵/۰۵/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی