وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

افتتاح طرح جدول گذاری و مبلمان شهری ملکان

سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۲۶ ب.ظ
افتتاح طرح جدول گذاری و مبلمان شهری ملکان 
شهرستانها  14:0:44 1395/06/09
956-1290-5 کد خبر
    

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، پروژه جدول گذاری و مبلمان شهری بلوار 60 متری شهرک ولی عصر (عج) ملکان با سه میلیارد ریال هزینه افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، فرماندار ملکان در این مراسم  گفت: دولت تدبیر و امید طی سه سال گذشته کارهای خوبی در جهت عمران و آبادانی روستاها و شهرهای زیر یکصدهزار نفر جمعیت انجام داده است.

محمد باقر خانی افزود: دولت طی سه سال گذشته در دو بخش تامین ماشین آلات و کمک مادی جهت اجرای پروژه های عمرانی از شهرها کمک نموده و این روند همچنان ادامه خواهد یافت.

وی افزود: در حال حاضر تنها 30 درصد هزینه ماشین آلات توسط شهرداریها پرداخت می شود و 70 درصد مابقی توسط دولت تامین می شود.

فرماندار ملکان ادامه داد: همچنین دولت به منظور حمایت از اجرای طرح‌های عمرانی در شهرها ماهیانه مبالغی به حساب شهرداری ها واریز می کند.

وی با بیان اینکه دولت از دهیاری‌ها نیز همانند شهرداری‌ها حمایت می‌کند، افزود: در حال حاضر اکثر دهیاری های شهرستان ملکان مجهز به ماشین آلات حمل زباله بوده و در جهت اجرای طرحهای هادی در روستاها نیز حمایت مادی از طرف دولت انجام می گیرد.

وی از شهر ملکان به عنوان ویترین استان آذربایجان شرقی در همسایگی دو استان آذربایجان غربی و کردستان یاد کرد و اظهار کرد:الحمدالله طی دو سال گذشته به همت شهرداری و شورای شهر ملکان جهت رفع مشکلات و نواقصات شهر ملکان توجه ویژه ای شده است.

خانی افزود: مسئولین محلی موظفند شهر ملکان را به شهری زیبا و منظم و تمیز برای مسافرین و شهروندان تبدیل نمایند تا هویت فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی خود را به منصه ظهور برسانیم.

فرماندار ملکان در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر 90 درصد از شهروندان شهر ملکان با جمعیت بالغ بر 28 هزار نفر زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی سه مرکز حامع سلامت قرار گرفته اند افزود:انشالله به زودی با ثبت اطلاعات 10 درصد باقیمانده جمعیت زیر پوشش به صدر در صد افزایش یافته و رتبه شهر ملکان ارتقا خواهد یافت.


نماینده و خبرنگار خبرگزاری ایسنا در شهرستان ملکان - سیاوش عینالو

 


خبرنگار: 1131
انتهای پیام
 
 
ارسال خبر به دوستان
۹۵/۰۶/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی