وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

آرین منش:

سخنان رهبری از بروز شکاف در جامعه جلوگیری کرد

جواد آرین منش

نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در درس خارج فقه گفت: توصیه رهبری نوعی پیشگیری از بروز شکاف و اختلاف در جامعه و تیر خلاصی بر تلاش‌های انتخاباتی برخی از مسوولان گذشته بود.

جواد آرین منش در گفت‌وگو با  ایسنا، با بیان اینکه بدون تردید حضور برخی از مسوولین سابق در عرصه سیاسی می‌توانست با تنش‌های جدی در جامعه همراه باشد، اظهارکرد: این حضور می‌توانست جامعه را به دو جریان موافق و مخالف تقسیم و باعث به وجود آمدن دو قطبی و شکاف در انسجام اجتماعی مردم شود.

وی ادامه داد: رهبری با فرمایشات خود از چنین مسئله‌ای پیشگیری و از بروز شکاف در جامعه جلوگیری کردند.

آرین منش با اشاره به سفرهای پیاپی برخی از مسوولان سابق به شهرهای مختلف کشور در ماه‌های اخیر، تصریح کرد: متاسفانه این افراد عملا سفرهای استانی خود را آغاز کرده و احتمال آن می‌رفت که این سفرها باعث ایجاد اختلاف در جامعه و به صحنه آمدن موافقان و مخافان وی شود و دوباره شاهد حوادث سال 88 باشیم.

نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پرونده برخی به طور کامل بسته شده است، خاطرنشان کرد: با این سخنان مقام معظم رهبری، طرفداران و فعالان سیاسی طرفدار این فرد هم پیام پایان فعالیت‌های سیاسی او را دریافت کردند.

وی همچنین با اشاره به بخش‌های دیگری از سخنان مقام معظم رهبری گفت: رهبری در فرمایشات خود به یک نکته اخلاقی نیز اشاره کردند که آن لزوم پیشگیری از افشاگری اسرار دیگران بود.

این فعال سیاسی اضافه کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته و با توجه به گسترش شبکه‌های اجتماعی، اسرار، رازها و رویدادهای درست و نادرست به صورت لجام گسیخته همه جا منتشر می‌شوند و ارزش دینی راز داری و نگه داشتن حرمت و اسرار افراد منسوخ شده و کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، با توجه به این رهبری در سخنان خود به این نکته نیز عنایت و توجه لازم را داشتند. 

انتهای پیام

۹۵/۰۷/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی