وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

جبارزاده تاکید کرد:
مساکن مهر فاقد زیرساخت فرهنگی، تهدیدی برای افزایش حاشیه نشینی
اجتماعی  13:10:21 1395/08/04
958-6814-5 کد خبر
    

استاندار آذربایجان شرقی گفت: مساکن مهر فاقد زیرساخت فرهنگی، تهدیدی برای افزایش حاشیه نشینی خواهد بود.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، اسماعیل جبارزاده در گردهمایی معاونین اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری های کل استان های کشور با موضوع "کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی" در تبریز با بیان اینکه بر اساس نظرسنجی های انجام شده در سال گذشته در استان بیش از 80 درصد مردم خواهان مبارزه با اعتیاد بودند، اظهار کرد: پس از اعلام نتیجه این نظر سنجی مبارزه با اعتیاد در دستور کار مسئولان استان قرار گرفت و با همت و همدلی در پایان سال 94 استان آذربایجان شرقی به عنوان استان بدون معتاد متجاهر اعلام شد.

وی افزود: خوشحالیم که در کنار عنوان "تبریز، شهر بدون گدا"، "تبریز شهر بدون معتاد متجاهر" نیز اضافه شده و تاثیر به سزایی بر روحیه مردم استان داشته است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در راستای مبارزه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در استان تاکید کرد: بررسی علل خود کشی توسط همکاران نیروی انتظامی، بررسی علل افزایش طلاق و هم جچنین تلاش شهرداری تبریز در کاهش حاشیه نشینی از جمله اقدامات دیگر نهادهای استان در راستای تحقق فرمایشات رهبری و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در چهار حوزه اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی و مفاسد اخلاقی بوده است.

جبارزاده ادامه داد: بیش از 400 هزار نفر از مردم در حواشی شهر زندگی می کنند که متاسفانه آماری بسیار تامل برانگیزاست چرا که حاشیه نشینی مقدمه ای است بر وقع جرایم و ناهنجاری های اجتماعی.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر عدم غفلت از مساکن مهر در بحث حاشیه نشینی گفت: این موضوع نگران کننئده است که مساکن مهر بدون زیر ساخت های فرهنگی لازم بعد از اتمام تهدیدی برای افزایش حاشیه نشینی در شهرها خواهد بود. بنابراین باید اقدامات لازم برای ایجاد زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی لازم قبل از سکونت یافتن مردم در این مکان ها صورت گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولان این گردهمایی می خواهیم تا نتایج پانل های تخصصی این نشست را در اختیار ما نیز قرار دهند تا بتوانیم برای خدمت هر چه بیشتر و بهتر به مردم از آن ها استفاده کنیم.

 


خبرنگار: 1151
انتهای پیام
۹۵/۰۸/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی