وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:
کاسبان تحریم مرتب بر طبل تفرقه و تخریب دولت می‌کوبند
سیاسی  10:45:4 1395/08/11
958-16814-5 کد خبر
    

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی آرامش و امنیت کشور را مرهون وجود انسجام و وحدت بین قوا دانست و تصریح کرد: کاسبان تحریم که هیچ چیز جز تامین منافع شخصی خود را دنبال نمی‌کنند، امروز به فکر بر هم زدن آرامش و امنیت کشور هستند و مرتب بر طبل تفرقه و تخریب دولت می کوبند.

 

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، سعید شبستری خیابانی در جلسه مشترک شورای اداری و اقتصاد مقاومتی شهرستان ملکان افزود: علی‌رغم فشارهای ناشی از تحریم ها و افت قیمت نفت و کمبود منابع، به همت مسئولان و همکاری پیمانکاران با قوت و قدرت همه پروژه ها و طرح‌های عمرانی روستایی و شهری در حال اجرا هستند.

 

وی افزود: زمانی که درآمد نفتی دولت سالانه 130 هزار میلیارد دلار بود، باید پروژه‌ها و طرح‌ها اجرا می‌شدند و به دوات یازدهم به ارث نمی‌رسیدند.

 

شبستری با بیان اینکه دولت یازدهم با خزانه خالی دولت را تحویل گرفته است، اظهار کرد: دولت یازدهم دولت را در حالی تحویل گرفته که 400 الی 500 هزار میلیارد تومان بدهی داشت و خزانه خالی بود.

 

وی از پرداخت سالیانه مبلغ  45 هزار میلیارد تومان یارانه به مردم  توسط دولت خبر داد و گفت: دولت قبلی باید به جای حقوق بگیر کردن 70 میلیون ایرانی با مبلغ 45 هزار تومان، این پول را صرف اصلاح زیرساخت ها و توسعه میادین نفتی و گازی و پتروشیمی می کرد.

 

شبستری ادامه داد: در سال 92 دولت جدید در شرایطی روی کار آمد که فقط برای سه روز نیاز مردم گندم در سیلوها بود این در حالی است امروز ذخیره گندم به 700 روز نیاز مردم افزایش یافته است.

 

وی کل اعتبارات استان را سالانه حداکثر 500 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: این در حالی است که پروژه‌های نیمه تمام زیادی از دولت قبل به ما ارث رسیده ولی با همکاری پیمانکاران و بخش خصوصی تمام پروژه ها در حال اجرا هستند.

 

وی افزود: در حال حاضر چندین اتوبان نیمه تمام و یا در حال اجرا در استان وجود دارد که عزم دولت و استانداری استان به اجرای آن‌ها معطوف شده است.

 

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به کمبود منابع مالی روسای دستگاه‌های دولتی و دهیاران و شوراها را به برنامه ریزی و استفاده از پتانسیل ها و مشارکت مردمی و منابع بخش خصوصی دعوت کرد و اظهار کرد: امروز باید جهادی و به صورت شبانه روزی کار کنیم.

 

وی افزود: مسئولان باید به هر نحو ممکن مشکلات مردم را رفع کنند و مراجعان با رضایت کامل ادارات را ترک نمایند و اگر رفع برخی مشکلات امکان نداشت مردم را توجیه کنند.

 

وی اجرای اقتصاد مقاومتی را وظیفه همه قوا دانست و گفت: اینکه تصور کنیم اجرای اقتصاد مقاومتی فقط وظیفه دولت مس باشد، غلط است.

 

معاون امنیتی استاندار در ادامه از عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز دفاع کرد و گفت: در کشورمان تنها 16.5 درصد بودجه فرهنگی به وزارت ارشاد اسلامی داده می شود این در حالی است که مابقی بودجه به 200 نهاد فرهنگی دیگر تخصیص می یابد.

 

وی گفت: همه احزاب و گروه‌ها به دور از هر گرایشی باید به آرامش کشور و خدمت به مردم فکر کنند.

 

شبستری تأکید کرد: دولت جدا از نظام نیست و همگان وظیفه دارند دولت را برای رسیدن به اهداف و برنامه هایش که همانا خدمت به نظام و ملت هست یاری کنند.


خبرنگار: 1131
انتهای پیام
۹۵/۰۸/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی