وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

گفت‌وگوی آنا با دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی ملکان

قهرمان کشتی جوانان جهان: ورزش آذربایجان شرقی از جایگاه خوبی برخوردار نیست/ حمایت‌ها در حد شعار است

 یکشنبه 14 آذر 1395 - 08:40
یونس سرمستی

دانشجوی مدیریت تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان و قهرمان کشتی جوانان جهان می‌گوید: متاسفانه ورزش آذربایجان شرقی با توجه به وسعت و جمعیت و در مقایسه با سایر استان‌ها و کلان شهر‌ها از جایگاه خوبی برخوردار نیست.

سیاوش عینالو، خبرنگار آنا در ملکان- یونس سرمستی قهرمان کشتی و مدال آور جهانی در وزن ۵۷ کیلوگرم جوانان جهان متولد ۱۵ فروردین سال ۷۳ شهرستان ملکان است. به گفته خودش از ۱۲ سالگی به کشتی روی آورده و از سن ۱۷ سالگی وارد مسابقات بین المللی شده است.

او که اکنون ۲۲ سال سن دارد و دانشجوی ترم آخر رشته مدیریت تربیت بدنی مقطع کار‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان است، می‌گوید تا مقطع دکتری در این رشته به تحصیلات خود ادامه خواهد داد.

سرمستی تاکنون در ۱۱ مسابقه کشوری و جهانی که اکثرا بین المللی بوده شرکت کرده و از این تعداد ۴ مدال طلا و بقیه برنز به دست آورده است؛ کسب مدال طلای مسابقات جهانی جوانان جهان در بلغارستان، مدال طلای دانشجویان جهان ترکیه، مدال برنز مسابقات جهانی ترکیه، مدال برنز مسابقات آسیایی تایلند،، مدال برنز مسابقات آسیایی قطر، مدال برنز مسابقات جهانی مجارستان، مدال برنز مسابقات دمتریف روسیه، قهرمانی مسابقات جهانی لس آنجلس آمریکا، مدال برنز مسابقات دمتری کرکین روسیه و مدال طلای مسابقات ملی جام تختی ایران و مدال طلای مسابقات جهان پهلون تختی ایران از آن جمله بوده است.

سرمستی: حمایت خاصی از ورزش و ورزشکاران نمی‌شود و همه حرف‌ها و تمجید‌ها در حد شعار است و مردم هم فکر می‌کنند قهرمانان‌شان در رفاه هستند ولی این خیالی بیش نیست
 
 

یونس سرمستی در گفت‌وگویی با خبرنگار آنا با توجه به آخرین مسابقاتی که شرکت کرده اظهار کرد: دو هفته پیش در مسابقات دانشجویان جهان مدال طلا و هفته پیش نیز در مسابقات کشوری بزرگسالان مدال طلا گرفتم.

وی به وجود ورزشکاران بااستعداد و جوان در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و در عین حال گفت: متاسفانه ورزش آذربایجان شرقی با توجه به وسعت و جمعیت و در مقایسه با سایر استان‌ها و کلان شهر‌ها از جایگاه خوبی برخوردار نیست.

سرمستی افزود: حمایت خاصی از ورزش و ورزشکاران نمی‌شود و همه حرف‌ها و تمجید‌ها در حد شعار است و مردم هم فکر می‌کنند قهرمانان‌شان در رفاه هستند ولی این خیالی بیش نیست.

او معتقد است در استان آذربایجان شرقی ورزشکاران بااستعداد زیادی وجود دارد که با حمایت مسئولان می‌توانند استعدادهای خود را شکوفا کنند و گفت: حتی در شهرستانهای کوچک با پرورش تک ستاره‌ها نیز می‌توان نام و آوازه بزرگی برای آن دیار پیدا کرد ولی این مهم باید نگرش مثبت و دلسوزی مسئولان آن منطقه را به همراه داشته باشد.

کشتی‌گیر ملکانی به سرمایه‌گذاری برای ورزش در جهان اشاره کرد و ادامه داد: در کشورهای دنیا روی ورزش جایگاه ویژه‌ای باز کرده‌اند چراکه بواسطه ورزش می‌توان پرچم کشوری را در کشورهای دیگر حتی کشورهای دشمن به اهتزاز درآورد و تبلیغات زیادی نیز کرد.

سرمستی استعداد ورزشکاران ملکانی را خوب توصیف کرد و در پاسخ به سوالی در خصوص میزان حمایت مسئولان این شهرستان از ورزشکاران و بویژه قهرمانان ورزشی اظهار کرد: حمایت خاصی از ورزشکاران در شهرستان ملکان صورت نگرفته و حمایت‌ها جزیی و ساده بوده است.

وی با بیان اینکه من همواره به ملکانی بودن خودم افتخار می‌کنم، افزود: هدف اصلیم این است که برای حتی یک ثانیه هم که شده بتوانم دل مردم شهرم و آذری زبان‌ها را شاد کنم.

این قهرمان کشتی کشورمان افزود: جا دارد دست پدر و مادرم که همه زندگیم رو مدیون آن‌ها هستم ببوسم و امیدوارم فرزند لایقی برای پدر و مادرم و مردم آذربایجان باشم.

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان امکانات و فضاهای ورزشی این واحد دانشگاهی را با توجه به قدمت و درجه آن خوب توصیف کرد و به آنــا گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ملکان در حد و اندازه و بودجه خودش به خوبی به ورزش توجه کرده است.

۹۵/۰۹/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی