وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان


فرمانده سپاه ملکان:

دشمنان در 9 دی پی بردند که ملت ایران همچنان طرفدار انقلاب و رهبری خود هست

                                                               فرمانده سپاه ملکان گفت: در روز 9 دی قدرت نظام جمهوری اسلامی بار دیگر نمایان شد و دشمنان پی بردند که ملت ایران همچنان طرفدار انقلاب و رهبری خود هست.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سرهنگ پاسدار جواد اکبری در نشست روشنگری و بصیرت در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملکان به وقایع حوادث تلخ انتخابات 88 اشاره کرد و افزود: دشمنان برای به وجود آوردن حوادث انتخابات سال 88 از سال ها و ماه ها پیش سرمایه گذاری و یار گیری کرده بودند ولی با عنایات خداوند متعال و در صحنه بودن ملت توطئه شوم آنها بار دیگر شکست خورد.

وی با بیان اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی در 9 دی بالاتر رفت اظهار کرد : 9 دی باعث پیوند مجدد بین مردم و رهبری و همچنین باعث ایجاد اتحاد و انسجام بین مردم و نیروهای ارزشی و نظامی و انتظامی شد.

وی به تحولات سوریه نیز اشاره کرد و گفت: آمریکا در خاورمیانه و بخصوص سوریه شکست سختی خورد و محور مقاومت تمام معادلات استکبار جهانی را به هم زد.

فرمانده سپاه ملکان افزود: گروه های تروریستی از جمله داعش ساخته و پرداخته آمریکا و اسرائیل هستند و نقش ایران در روشنگری و آشکار کردن چهره پلید آمریکا و اسرائیل و برخی اعراب منطقه از جمله عربستان نیز موفق بوده است.

سرهنگ اکبری در پایان سخنان از برگزاری مراسم سالروز حماسه 9 دی در ملکان خبر داد و گفت: این مراسم روز پنج شنبه(فردا) از ساعت 10 صبح در حسینیه هدایت این شهر برگزار خواهد شد و امام جمعه ملکان در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملکان نیز در این نشست به تشریح چگونگی وقوع حوادث پس از انتخابات سال 88 پرداخت و گفت: در حوادث سال 88 آمریکا و دشمنان انقلاب دست داشتند و از اغتشاشگران داخلی حمایت می کردند.

سعید سلطانپور 9 دی را روز پیمان مجدد مردم با رهبری و روز بصیرت خواند و تصریح کرد: با حضور میلیونی ملت همیشه درصحنه نقش و توطئه استکبار جهانی و دشمنان انقلاب نقش بر آب شد.

خبرنگار خبرگزاری ایسنا در ملکان:سیاوش عینالو


انتهای پیام
۹۵/۱۰/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی