وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

رییس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌شرقی:

سهم مالیاتی استان هنوز تصویب و ابلاغ نشده است

رییس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌شرقی گقت: سهم مالیاتی استان در سال آتی هنوز تصویب و ابلاغ نشده است.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، داوود بهبودی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: اخبار و مطالب منتشر شده در مورد افزایش سهم مالیاتی و کاهش اعتبارات استان آذربایجان‌شرقی صحیح نیست و این موضوع باید پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی و ابلاغ به اداره کل امور مالیاتی استان، مطرح شود.

وی افزود: اگر این مطالب نادرست توسط برخی افرادی که نمی‌دانند بیان شود، می‌گوییم بیسواد هستند، ولی وقتی چنین مطالبی را برخی نمایندگان مردم مطرح می‌کنند، متاسف می‌شویم.

وی ادامه داد: این موضوع فعلا لایحه پیشنهادی دولت به مجلس است و به نوعی پیش بینی برنامه سال آینده برای استان آذربایجان‌شرقی می‌باشد و باید نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از اختیارات خود در این حوزه به نفع استان استفاده کنند.

 رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برخی مسئولان گذشته استان به مدعی کنونی تبدیل شده‌اند، ادامه داد: زمانی که میلیاردها دلار پول در اختیار دولت وقت بود؛ کار چندانی انجام نشد ولی امروز همان افراد برای تخریب دولت، کمر همت بسته‌اند.

بهبودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال به "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: بحث واگذاری پروژه‌های دولتی مهم ترین اولویت مدیریت ارشد استان بود و در این خصوص نیز 211 پروژه قابل واگذاری به بخش غیردولتی، شناسایی شده که بخشی از این موارد، واگذار و بخش دیگری نیز در حال واگذاری است.

 وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مدیریت ارشد استان تا پایان سالجاری، 700 میلیارد تومان را از طریق بانک های عامل به واحدهای تولیدی و صنعتی مشکل‌دار تزریق می‌کند، ادامه داد: بیش از سه هزار واحد تولیدی و صنعتی برای دریافت تسهیلات در سایت بهین یاب ثبت نام کرده بودند که از این تعداد تا کنون بیش از 500 واحد در مجموع اعتباراتی بالغ بر 365 میلیارد تومان دریافت کرده‌اند که از نظر تعداد پرداختی ها در سطح کشور، رتبه آذربایجان شرقی، ششم است.

 وی عنوان کرد: در نتیجه اقداماتی که دولت تدبیر و امید در استان انجام داده،  بیش از 12 هزار و 500 شغل در استان، ایجاد و یا احیا شده است.

بهبودی در ادامه سخنان خود به بخش مهمی از عملکرد استان پس از روی کارآمدن دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: تنها در سالجاری در راستای جلوگیری از اسراف در منابع آبی، 401 کنتور هوشمند بر روی چاه ها نصب شده و یک هزار و 500 مورد دیگر نیز در حال نصب است.  20 هزار فقره انشعاب خانگی نیز دیریت شده و مصرف آن ها به زیر 20 متر مکعب رسیده است.


انتهای پیام
۹۵/۱۰/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی