وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

در ملکان

خبرگزاری فارس: خسارت 12 میلیارد تومانی با دستکاری کنتورهای گاز و مطالبات در ملکان

رئیس گاز ملکان گفت: دستکاری، سرقت و مطالبات گازی 12 میلیارد تومان خسارت روی دست شرکت گاز گذاشته است.










به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در پی سخنان دیروز امام جمعه ملکان مبنی بر اینکه بر اثر دستکاری در کنتورهای گاز مبلغ 88 میلیارد تومان خسارت به شرکت گاز و بیت‌المال وارد شده، رئیس اداره گاز ملکان ضمن قدردانی از حجت‌الاسلام حافظ زمانی به‌خاطر انعکاس این موضوع و با تایید این خبر اظهار داشت: به‌خاطر دستکاری در کنتورهای گاز و مطالبات معوقه 12 میلیارد تومان خسارت به شرکت گاز وارد شده است.

جعفر گلبازی امروز در گفت‌وگویی با خبرنگار فارس در ملکان اظهار داشت: مبلغ دستکاری و سرقت از لحاظ دستکاری کنتورهای گاز در ملکان 8 میلیارد نبوده بلکه نزدیک به 3 میلیارد تومان بوده است. 

وی افزود: متاسفانه تعداد 6 هزار مشترک گاز در ملکان اقدام به دستکاری و سرقت کنتورهای گاز کرده بودند و در مدت تعویض کنتورها گاز بهای آنها مجانی محاسبه شده بود که باعث این خسارت شد.

گلبازی گفت: افرادی در صورت مشاهده در بار اول دستکاری در کنتور داشته باشند ملزم به پرداخت هزینه کنتور بوده و در بار دوم به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: هزینه هر کنتور برای شرکت گاز 500 هزار تومان تمام می‌شود ولی ما به مشترکان به مبلغ 210 هزار تومان می‌فروشیم که از این حیث نیز به این شرکت خسارت وارد می‌شود.

گلبازی گفت: برخی مشترکان با خرید گیره‌های نجاری و نصب آن در کنتور مانع محاسبه درست گاز بها خود در کنتورها می‌شوند و به همین علت اکنون بازار فروش گیره‌های نجاری که روی دست ابزارفروشان مانده بود حسابی در این شهرستان داغ شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان ملکان از لحاط سرقت و استفاده غیرقانونی از گاز مقام دوم استانی را داراست اظهار کرد: طی ماه‌های گذشته تعدادی از واحدهای تولیدی و تجاری و مسکونی به‌خصوص چند واحد مرغداری به‌خاطر استفاده غیرمجاز از گاز به محاکم قانونی معرفی شده و برخورد لازم با آنها شده است.

گلبازی افزود: متاسفانه تعدادی از واحدهای تولیدی گاز بها خود را پرداخت نکرده‌اند ولی طبق دستور فرماندار ملکان گاز آنها قطع نشده و با سواستفاده از این دستور اقدام به مصرف گاز مجانی می‌کنند.

رئیس اداره گاز ملکان از 30 درصد پرتی گاز در این شهرستان نیز به‌عنوان معضلی برای اداره گاز یاد کرد و گفت: از 100 درصد گاز تحویلی از استان 30 درصد گاز در ملکان به‌خاطر سرقت‌ها و استفاده‌های قاچاق توسط واحدهای تولیدی، تجاری و خانگی پرت می‌رود.

وی به مطالبات معوقه گاز مشترکان ملکان نیز اشاره کرد و گفت: جمعا مبلغ 9 میلیارد تومان نیز از مشترکان خانگی و تجاری و تولیدی در ملکان مطالبه داریم.

گلبازی افزود: 36 هزار 500 مشترک گاز در شهرستان ملکان وجود دارد و 100 درصد شهرها و بیش از 98 درصد روستاهای شهرستان ملکان گاز خانگی وجود دارد و عملیات گازرسانی در چند روستای باقیمانده نیز در جریان است.

گلبازی در ادامه با بیان اینکه برخی مشترکان در ملکان وجود دارند که بیش از 15 دوره بدهی گاز دارند ولی به‌علت درآمد پایین توان پرداخت را ندارند از مردم  خواست به‌منظور جلوگیری از انباشته شدن گاز بها در هر دوره گاز بها مصرفی خود را پرداخت کنند تا موجب قطعی گاز نشود.

وی از شهروندان ملکانی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و همچنین در صورت بروز اتفاقات گازی با شماره تلفن 194 تماس بگیرند.

انتهای پیام/60002/ک40/

۹۵/۱۱/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی