وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

فرماندار ملکان عنوان کرد:

آغاز عملیات 43 پروژه عمرانی و خدماتی در دهه فجر

فرماندار ملکان از افتتاح یا آغاز عملیات 43 پروژه عمرانی و خدماتی با 300 میلیارد ریال اعتبار در ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، محمدباقر خانی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ملکان، اظهار کرد: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف عمرانی، بهداشتی و درمانی، کشاورزی، آموزشی همزمان با دهه فجر امسال به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن‌ها با حضور مسئولان استانی و شهرستان آغاز خواهد شد.

وی آغاز عملیات اجرایی ساختمان بیمه سلامت با چهار میلیارد ریال اعتبار را از جمله این طرح‌ها ذکر کرد و گفت: کلنگ این ساختمان با حضور مسئولین استان و شهرستان به زمین زده خواهد شد.

فرماندار ملکان در ادامه تشکیل سند تدبیر و توسعه شهرستان را در راستای کمک به تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: اصلاح الگوی کشت، بهره برداری بهینه از باغات انگور و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی با رویکرد صادرات از هسته های کلیدی سند تدبیر و توسعه شهرستان ملکان به شمار می‌روند.

وی افزود: در راستای عملی نمودن بحث اصلاح الگوی کشت در سند توسعه و تدبیر ملکان و به منظور صرفه جویی در مصرف بهینه آب 3000 هکتار از اراضی دیم از سال 94 و با پیش بینی 900 میلیارد ریال اعتبار با مشارکت بخش خصوصی زیر کشت باغات علوفه دیم رفته و تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می‌شود تا سال 99 این طرح صد در صد اجرایی شود.

امام جمعه ملکان نیز در این جلسه با اشاره به فرا رسیدن ایام الله پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از مسئولین محلی خواست عملکرد و فعالیت‌های دوستگاه‌های دولتی را به منظور آگاهی از اقدامات دولت و نظام جمهوری اسلامی از طرق مختلف به مردم تبیین و منعکس کنند.

حجت الاسلام حافظ زمانی افزود: علی‌رغم انقباض مالی دولت ولی خوشبختانه خدمات خوبی در حوزه های مختلف از طرف دستگاه‌های دولتی انجام شده است.

وی گلایه‌ای هم از بخش‌های خبری صداوسیمای استان کرد و گفت: با توجه به زحمات و هزینه های هنفگفتی که برای بهره برداری از طرح‌های مختلف عمرانی و خدماتی و غیره در سراسر استان می شود و با توجه به وسعت خدمات رسانی برخی طرح‌ها ولی متاسفانه بخش های خبری صداوسیمای استان و بخصوص بخش های خبری شبکه سهند در عرض یک دقیقه به همه طرح‌ها پرداخته و از شرح آن‌ها خودداری می کنند!

آقا زمانی افزود: به جاست دست اندرکاران شبکه سهند تبریز وقت بیشتری برای پخش افتتاح و یا آغاز طرح‌های اجرایی شهرستان‌ها اختصاص دهند تا مردم از وضعیت و وسعت اجرای طرحها و همچنین خدمات گسترده نظام مقدس جمهوری اسلامی به طور کامل آگاه شوند.

در پایان این جلسه گزارشی از وضعیت اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و بخصوص سند توسعه و تدبیر شهرستان ملکان توسط انتظاری مسئول باغات جهادکشاورزی این شهرستان به حاضرین ارائه شد.

گزارش از:سیاوش عینالو - نماینده و خبرنگار خبرگزاری ایسنا در شهرستان ملکان
انتهای پیام
۹۵/۱۱/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی