وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان



جانشین فرماندهی سپاه ملکان گفت: دشمنان انقلاب حساب ویژه ای روی فرزندان شهدا، خواص، انقلابیون و حتی رزمندگان باز کرده اند و درصدد مایوس کردن این قشر از اهداف و عملکرد خود هستند.


به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سرهنگ پاسدار اصغر اسفندیاری در همایش رزمندگان و خانواده شهدا شاغل در دستگاه‌های دولتی ملکان افزود: مسئولیت خانواده شهدا و رزمندگان  در شرایط حساس کنونی بمنظور نقش برآب کردن توطئه دشمنان سنگین می باشد.


وی ایثارگران را چشم و چراغ و ولی نعمت انقلاب و کشور دانست و بر رفع مشکلات و دغدغه های احتمالی این عزیزان در جامعه تاکید کرد.


وی حفظ انقلابی گری و خط امام (ره) را مطالبه رهبری از آحاد ملت کشور ذکر و تصریح کرد: تحقق انقلابی گری مورد نظر حضرت آقا رمز موفقیت و توسعه کشور و ایستادن در برابر توطئه های استکبار جهانی و تحقق اهداف انقلاب می باشد.


جانشین فرماندهی سپاه ملکان افزود: ملت ایران و ایثارگران زیر پرچم جمهوری اسلامی وبا پیروی از ولایت فقیه انقلاب و جنگ تحمیلی را به پیروزی رساندند و حتی یک لحظه از ولایت جدا نخواهند شد. 



وی با بیان اینکه علیرغم سپری شدن نزدیک به 40 سال از پیروزی انقلاب، اقتدار نظام همچنان در سطح منطقه و دنیا روز به روز بیشتر و می رود اظهار کرد: با وجود اینکه تهدیدات دشمن علیه انقلاب روز به روز پیچیده تر و آشکارتر می شود و جبهه دشمن نیز روز به روز تغییر می یابد ولی به واسطه حضور و هوشیاری مردم و ایثارگران شجره طیبه انقلاب اسلامی روز به روز تنومندتر می شود.


فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی سپاه ملکان نیز در این همایش با گرامیداشت یادوخاطره شهدای جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس نقش ایثارگران و خانواده شهدا را در خنثی کردن توطئه دشمنان قسم خورده انقلاب موثر خواند.


سرگرد قادر الهوردیان افزود: رزمندگان و خانواده شهدا تحت ولایت مقام معظم رهبری همچنان و با روحیه مضاعف 
آماده جانفشانی و ایثارگری جهت حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند.


همچنین در این جلسه یکی از فرماندهان سابق و پیشکسوت عرصه دفاع مقدس راه و اهداف شهدای حرم را برگرفته از فرهنگ عاشورا و دوران دفاع مقدس خواند و گفت: مدافعان حرم برای دفاع از حرمین شریفین در کشور سوریه حضور یافته اند و در اوج مظلومیت به شهادت می رسند.


وی با بیان اینکه شهدا چشم و چراغ و عزیز ملت ایران هستند افزود: شهادت شهید حججی نیز مظلومانه بود که در زمان خاصی اتفاق افتاد.


سرهنگ پاسدار بازنشسته پرویز علیپور جنگ 8 ساله را جنگی تحمیلی از جانب استکبار جهانی بر علیه انقلاب نوپای ما دانست و گفت: علیرغم تمام سختی ها و کمبود امکانات و خیانت افرادی همچون بنی صدر الحمدالله رزمندگان اسلام با لبیک به فرمان امام راحل (س) به جبهه ها شتافته و جنگ را با پیروزی به پایان رساندند.


وی افزود: ایران در جنگ تنها با یک کشور جنگ نمی کرد بلکه دهها کشور پشت صدام ایستادند و از او حمایت و پشتیبانی کردند. 
 

انتهای پیام
۹۶/۰۷/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی