وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

  • تاریخ انتشار خبر :دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ | کد خبر : 63782
  • پرینت

    آذرقلم: پروژه ای که در سال ۸۴ عملیات اجرایی آن آغاز شده و بر اساس وعده مدیرعامل وقت شرکت آب و فاضلاب استان قرار بود در سال ۹۲ افتتاح شود ولی با گذشت ۴ سال نه تنها خبری از افتتاح نیست بلکه به گفته رئیس اداره امور آب و فاضلاب شهری ملکان طی ۱۲ سال اخیر تنها حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

    گزارش شهرستان: سیاوش عینالو 
    آذرقلم: پروژه ای که در سال ۸۴ عملیات اجرایی آن آغاز شده و بر اساس وعده مدیرعامل وقت شرکت آب و فاضلاب استان قرار بود در سال ۹۲ افتتاح شود ولی با گذشت ۴ سال نه تنها خبری از افتتاح نیست بلکه به گفته رئیس اداره امور آب و فاضلاب شهری ملکان طی ۱۲ سال اخیر تنها حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
    به گزارش آذرقلم، طرح فاضلاب ملکان که از ۱۲ سال پیش آغاز شده با این حرکت لاک پشتی معلوم نیست برای بهره برداری تا چند سال دیگر نیز به زمان نیاز خواهد داشت و مردم ملکان برای استفاده از مزایای این طرح باید چند سال دیگر منتظر بمانند.
    این پروژه که برخی سالهای گذشته برای چند روز و چند هفته تا حدودی اجرا و بعدا تعطیل می شد طی سال جاری ادامه عملیات در سطح شهر ملکان به کلی تعطیل شد و خبری از جنب و جوش نبود!
    متاسفانه با گذشت ۱۲ سال از آغاز عملیات اجرایی طرح فاضلاب ملکان،هنوز مشکل احداث محل تصفیه خانه آن نیز رفع نشده است.
    تعدادی از شهروندان ملکانی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن انتقاد از طولانی شدن طرح فاضلاب ملکان بر تعیین تکلیف و بهره برداری هر چه سریعتر از این طرح تاکید کردند.
    رئیس اداره آب و فاضلاب شهری ملکان عدم تخصیص اعتبار و وجود مشکل برای احداث محل تصفیه خانه را از عمده مشکلات پروژه طرح فاضلاب شهری ملکان دانست.
    کمال پیرزه در گفتگویی با خبرنگار ما افزود: طی سال جاری هیچ اعتباری جهت اجرای این طرح اختصاص نیافته است.
    وی افزود:همچنین برای احداث محل تصفیه خانه این طرح با مشکلاتی روبرو هستیم و محل جدیدی از زمین های منابع طبیعی برای احداث تصفیه خانه انتخاب کرده ایم که آن محل نیز بخاطر تصرف توسط سه شخص در انتظار رای نهایی دادگاه می باشد.
    پیرزه در عین حال از اجرای طرح فاضلاب در مسکن مهر ملکان خبر داد و گفت:بخاطر آسفالت معابر این محل این طرح را در معابر اصلی مسکن مهر به طور ضربتی و در عرض ۲۰ روز اجرا کردیم.
    وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ما که پرسید اگر شما اعتبار ندارید پس طرح فاضلاب مسکن مهر ملکان را با چه پولی اجرا کردید؟ جواب داد به پیمانکار گفتیم طرح را اجرا کنم پولت را بعدا می دهیم!
    اما به نوشته خبرگزاری ایرنا (۱۶ مهر ۹۶ ) فرماندار ملکان روز دوشنبه در جلسه شورای حفاظت منابع آب این شهرستان از اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل طرح فاضلاب ملکان خبر داد.
    محمدباقر خانی افزود: ۲۰۰ میلیارد ریال از این اعتبار از محل اعتبارهای احیای دریاچه ارومیه و بقیه از محل اعتبارهای محلی است..
    وی اظهارکرد: بیش از ۷۰ درصد از شبکه گذاری این طرح پایان یافته و تا دو سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
    فرماندار ملکان یادآوری کرد: همزمان با تکمیل طرح فاضلاب این شهر، تصفیه خانه آن نیز که قبلا راکد مانده بود در مکانی دیگر احداث می شود.
    خانی، ادامه داد: این طرح از ۱۰ سال پیش در این شهرستان شروع شده که به علت تخصیص نیافتن به موقع اعتبار عملیات احداث آن به کندی پیش می رود.
    وی گفت: با بهره برداری از این طرح مشکل پسآب منازل و فاضلاب این شهر که بیشتر به رودخانه مردق چای هدایت می شد و آلودگی زیست محیطی درپی داشت حل خواهد شد.
    خانی افزود: طبق توافق انجام شده با ستاد احیای دریاچه ارومیه پسآب تصفیه شده ملکان پس از تکمیل طرح فاضلاب به دریاچه ارومیه هدایت می شود.
    نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی نیز به نوشته خبرگزاری صداوسیمای تبریز ( تاریخ ۱۶ مهر ۹۶ ) از ۱۴ سال معطلی برای طرح فاضلاب شهری ملکان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه این طرح که سال ها از آغاز اجرای آن سپری شده، هنوز به بهره برداری نرسیده است.
    سلمان خدادادی روز یکشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات فاضلاب ملکان، افزود: طبق وعده مسئولین شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی این طرح باید در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری می رسید، اما هم اکنون تنها ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
    وی با بیان اینکه تاخیر در اجرای این طرح موجب شده مشکلات زیست محیطی زیاد ایجاد شود، اظهار کرد: به علت نبود شبکه فاضلاب در ملکان پسآب های منازل به رودخانه مردق چای هدایت می شود.
    خدادادی افزود: طبق پیگیری های انجام شده با تزریق اعتبار به طرح فاضلاب ملکان از محل اعتبارات احیای دریاچه ارومیه فاضلاب تصفیه شده این طرح به دریاچه ارومیه منتقل خواهد شد.

    ۹۶/۰۷/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
    سیاوش عینالو

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی