وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان




فرماندار ملکان گفت: تشکیل بسیج نشان از آینده نگری امام راحل در خصوص تامین نظم و امنیت کشور بر پایه قدرت نیروی مردمی بود. 

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمدباقر خانی در همایش رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده شهدای شاغل در دستگاه‌های دولتی ملکان افزود:در دنیای امروز کشوری پایدار است که امنیت و قدرت بازدارندگی آن بر پشتیبانی و حضور مردم در همه صحنه ها صورت بگیرد. 

وی با بیان اینکه بسیج برخواسته از متن و توده مردم است به نقش بسیج در جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: این نیروی عظیم مردمی در طول 8 سال دفاع مقدس وظایف خود را به خوبی ایفا کرد و معادلات نظامی و سیاسی استکبار جهانی و دنیای غرب را به هم زد. 

فرماندار ملکان به نقش بسیج در دوران بعد از جنگ نیز اشاره کرد و گفت: بسیج پس از اتمام جنگ نیز در حوزه های مختلف از جمله بسیج سازندگی، امداد و نجات، بهداشت، علم  و فضای مجازی فعالیت چشمگیری داشته است.
 
خانی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی به کشورهای مختلف از جمله غرب آسیا نیز صادر شده است، اظهار کرد: اگر تشکیل بسیج مردمی در کشورهای عراق و سوریه نبود ارتش این کشورها به تنهایی از عهده تروریست‌های داعش و اربابان آنها نمی آمدند. 

وی بسیج را یک الگو در جامعه اسلامی دانست و از کارکنان بسیجی و خانواده شهدای شاغل در دستگاه‌های دولتی خواست همانند گذشته با الگوی عملی در راستای خدمت رسانی به مردم و ارباب رجوع و شرکت گسترده در مناسبت های ملی و مذهبی گام بردارند. 

فرمانده حوزه کارمندی و کارگری سپاه ملکان نیز در این مراسم گفت: بسیج در طول دوران دفاع مقدس در برابر استکبار جهانی و دشمن تا بن مسلح ایستاد و بعد از جنگ نیز در حوزه های مختلف از جمله جنگ نرم فعالیت می کند.
 
سرگرد پاسدار قادر الهوردیان افزود: حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از کشور در برابر تهدیدات دشمنان و کادرسازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت رهبری مقام معظم رهبری از ماموریت های مهم بسیج محسوب می شود. 

وی گفت: بسیج به عنوان تشکل عظیم مردمی آماده گوش فرادادن به فرمان رهبری بوده و این نیرو با حفظ قدرت دفاعی و بازدارندگی خود در همه عرصه های خدمت رسانی کشور حضور فعالی دارد. 
 

انتهای پیام

۹۶/۰۹/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی