وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان




فرماندار ملکان گفت:  از سال 90 تا 95 میزان ازدواج در شهرستان ملکان 35 درصد کاهش داشته و تعداد 2050 مورد ازدواج در سال 90 به تعداد 1321 مورد در سال 95 رسیده است.


به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمدباقر خانی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان افزود:  همچنین تعداد 199 مورد طلاق در سال 90 به تعداد 266 مورد در سال 95 افزایش یافته و تنها در شش ماهه اول سالجاری 121مورد طلاق در این شهرستان ثبت شده است.


فرماندار ملکان در خصوص ازدواج های سنین زیر 14 سال در این شهرستان هشدار داد و اظهار کرد: طی پنج سال گذشته تعداد 2091 ازدواج زیر 14 سال در شهرستان ملکان ثبت شده است.


خانی در ادامه از تصویب سند سلامت اجتماعی شهرستان ملکان خبر داد و گفت: صدور کارت سلامت جوانان، پیشگیری از رفتارهای پرخطر، کاهش سوانح و حوادث ترافیکی، توجه به فعالیت جسمانی جوانان، اصلاح شیوه زندگی و ترویج سبک زندگی ایرانی – اسلامی و تغذیه سالم جزو محورهای این سند می باشند.


وی از آغاز طرح آموزش‌های اجباری قبل از ازدواج در شهرستان ملکان خبر داد و گفت: بر اساس این طرح از این پس زوجین قبل از ازدواج در دفاتر مشاوره و مراکز بهزیستی و بهداشتی آموزش های قبل از ازدواج را فرا می گیرند و ثبت ازدواج بدون شرکت در این آموزش ممنوع خواهد بود.


فرماندار ملکان با بیان اینکه بیشترین تلفات در سوانح رانندگی جوانان بین سنین 15 الی 29 سال هستند بر لزوم برنامه ریزی و توجه به این مسئله تاکید کرد.


امام جمعه ملکان نیز در این جلسه با بیان اینکه بیشترین سلامت جسمی جوانان در رشته های ورزشی غیرفوتبالی از جمله رشته های رزمی می باشد از توجه بیشتر به فوتبال در مملکت انتقاد کرد.


حجت الاسلام حافظ زمانی افزود: متاسفانه بیشترین بودجه و امکانات وزارت ورزش و سایر ارگان های دولتی صرف فوتبال می شود در حالی که بیشترین مدال های کشور در مسابقات جهانی در ورزش های غیر فوتبالی به دست آمده و همچنین سلامت جسمی برخی رشته های ورزشی برای جوانان از فوتبال بیشتر است.


وی همچنین بر اتخاذ تدابیر لازم جهت کاهش تعداد قهوه خانه های سنتی در شهرستان ملکان تاکید کرد و گفت: در حالی که همه از مضرات استعمال قلیان بر جسم و جان انسانها خبر دارند ولی متاسفانه تعداد قهوه خانه های سنتی و مقدار مشتریان این مراکز روز به روز در حال افزایش است.


رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی ملکان نیز در این جلسه از برخی تفکرات حاکم در جامعه در خصوص اینکه بیکاری باعث و بانی  بروز مشکلات و معضلات اجتماعی می باشد انتقاد کرد و گفت: افراد در صورت داشتن مهارت فنی و حرفه ای می توانند با مراجعه به این اداره از تسهیلات خوداشتغالی استفاده کنند.


جواد حبیبی در ادامه خواستار احیاء مجدد تعاونی های آموزشگاهی در مدارس شهرستان ملکان شد و گفت: این کار می تواند نوجوانان و جوانان را برای کسب و کار در آینده مهیا کند./خبرنگار ایسنا:سیاوش عینالو

۹۶/۰۹/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی