وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان


امام جمعه ملکان خواستار برخورد قاطع قوای سه گانه کشور با معضل قاچاق کالا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان، حجت الاسلام حافظ زمانی در خطبه‌های نماز جمعه ملکان اظهار داشت: در کشور همه مسئولین قوا بر برخورد قاطع با قاچاق کالا اتفاق نظر دارند ولی در عمل کسی نیست؟ پس قرار هست چه کسی با این معضل برخورد کند؟!

وی گفت: در حالی که ماشین‌های لوکس چند صد میلیون و حتی میلیاردی از مبادی کشور به‌طور قاچاق وارد کشور می‌شود و برخوردی نمی‌شود در حالی که یک جوان را بخاطر آوردن چند کاپشن می‌گیرند؟!

خطیب جمعه ملکان در ادامه با اشاره به نامگذاری سال‌جاری بنام سال اقتصاد مقاومتی از مسئولان شهرستان ملکان خواست عملکرد خود را طی سال‌جاری از طریق رسانه‌های گروهی به مردم اعلام کنند.

 

انتقاد از تخلف برخی مصالح فروشان

وی در ادامه با اشاره به تداوم زمین لرزه‌ها در کشور آن را هشداری به مسئولان و مردم برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی و نوسازی واحدهای مسکونی قدیمی دانست.

امام جمعه ملکان در ادامه از تخلف برخی مصالح فروشان در این شهرستان انتقاد کرد و از مردم این شهر خواست موقع احداث واحدهای مسکونی و تجاری مصالح ساختمانی خود را هر چندبا قیمت گران‌تر از مراکز معتبر خرید کنند تا خدای ناکرده فردا مشکلی بوجود نیاید.

وی در ادامه قطعنامه شورای امنیت علیه آمریکا را رسوایی بزرگ برای این کشور دانست و اظهار کرد:گستاخی ترامپ به جایی رسیده که اقدام به تهدید علیه کشورهای مختلف می‌کند.

امام جمعه ملکان در ادامه حماسه 9 دی را پیروزی بزرگ ملت و نظام جمهوری اسلامی دانست و تشریح کرد:ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی در روز نه دی حماسه دیگری آفریدند و بساط فتنه را جمع کردند.

انتهای پیام/60008

 

۹۶/۱۰/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی