وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان


سرویس اجتماعی
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی موضوع افزایش و فعالیت مهدهای غیرقانونی در این کمیسیون خبر داد.
جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۰

سلمان خدادادی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از اظهارات معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران مبنی بر افزایش تعدادمهدهای غیرقانونی، گفت: سازمان بهزیستی متولی صدور مجوز مهدهای کودک است و باید به طور مداوم بر عملکرد مهدهای کودک نظارت داشته باشد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه موضوع ورشکستگی برخی مهدهای کودک دارای مجوز مورد تایید نیست و صحت ندارد، افزود: میزان استقبال از مهدکودک ها به ویژه در کلانشهر تهران بسیار زیاد است و امکان ورشکستی آنها به هیچ وجه وجود ندارد؛ در واقع با توجه به شهریه های سرسام آور این مراکز مردم در حال ورشکستگی هستند نه مهدهای کودک.

سازمان بهزیستی به سهولت می تواند مهدهای غیرقانونی را شناسایی و آنها را به دستگاه قضا معرفی کند

خدادادی با یادآوری اینکه سازمان بهزیستی به سهولت می تواند مهدهای غیرقانونی را شناسایی و آنها را به دستگاه قضا معرفی کند، گفت: مهدهای کودک غیرمجاز و غیرقانونی به صورت آشکارا فعالیت کرده و فعالیت آنها از دید عموم پنهان نیست چگونه این دستگاه نمی تواند با این مراکز برخورد کند.

وی ادامه داد: وقتی مسئولان سازمان بهزیستی به عنوان متولی مطرح می کنند از برخورد و شناسایی مهدهای غیرقانونی عاجز مانده اند چه دستگاهی باید به این معضل ورود و آن را مدیریت کند.

سلامت کودکان در مهدهای غیرقانونی  تهدید می شود

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه سلامت کودکان در مهدهای غیرقانونی  تهدید می شود، تصریح کرد: بهزیستی باید هر چه سریع تر به عنوان متولی با شناسایی مهدهای غیرقانونی پلمب و برخورد قاطع با مسئولان آنها را در دستور کار قرار دهد.

پیگیری افزایش و فعالیت مهدهای غیرقانونی در کمیسیون اجتماعی

نماینده مردم ملکان در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه موضوع افزایش و فعالیت مهدهای غیرقانونی را در کمیسیون اجتماعی پیگیری خواهیم کرد، گفت: اگر بهزیستی برای برخورد با مهدهای غیرقانونی با خلاء و کمبود قانون روبرو است این موضوع را در قالب لایحه ای به مجلس ارائه کند.

کمیسیون اجتماعی مجلس آمادگی لازم برای تدوین و ارائه طرح برخورد با مهدهای غیرقانونی و متخلف را دارد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کمیسیون اجتماعی مجلس آمادگی لازم برای تدوین و ارائه طرح برخورد با مهدهای غیرقانونی و متخلف را دارد، افزود: باید هر چه سریع تر به فعالیت این مراکز که باعث تهدید سلامت و روان کودکان می شوند  پایان داد./

پایان پیام

۹۶/۱۰/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی