وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان


مدیرکل امور روستایی استانداری استان آذربایجان شرقی از تخصیص 246 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی در شهرها و روستاهای استان خبر داد. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، تقی کرمی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در ملکان افزود: این تسهیلات برای اشتغال جوانان جویای کار بین 20 تا 35 سال پرداخت خواهد شد. 

وی با بیان اینکه سایت کارا از امروز آماده ثبت نام از متقاضیان می باشد، افزود: افرادی که در دستگاه‌های دولتی و یا نهادهای وابسته به دولت مشغول کار هستند از دریافت این تسهیلات منع شده اند. 

وی افزود: سهم کمیته امداد از این تسهیلات 153 میلیارد تومان، بهزیستی 53 میلیارد تومان و مشاغل خانگی 40 میلیارد و 800 میلیون تومان است. 

کرمی گفت: بر اساس این قانون نهادهای حمایتی مکلف شده اند 30 درصد از بودجه خود را به افراد غیرتحت پوشش تخصیص دهند. 

وی سقف این تسهیلات را 5 تا 20 میلیون تومان ذکر کرد و از متقاضیان واجد شرایط خواست جهت بهرهمندی از این تسهیلات به سایت کارا مراجعه و ثبت نام کنند. 

مدیرکل روستایی استانداری همچنین از تسهیلات حمایتی دولت از واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: نرخ کارمزد این تسهیلات که 250 میلیون تومان تا 15 میلیارد تومان می باشد 5 لغایت 16 درصد می باشد. 

وی افزود: حق تصمیم گیری برای تسهیلات تا 250 میلیون تومان در شهرستان ها و تا 2/5 میلیارد تومان در استان و تا 15 میلیارد تومان در کارگروه تهران خواهد بود. 

وی اظهار کرد: بر اساس قانون 45 درصد تسهیلات به بخش کشاورزی و منابع طبیعی تخصیص یافته و صنایع غذایی تبدیلی،فرآورده های دامی و گوشتی،شیلات،زنبورداری،آجیل و خشکبار در اولویت طرحهایی روستایی قرار دارند. 

در ادامه جلسه قائم مقام سازمان جهادکشاورزی استان نیز حداقل تسهیلات در بخش کشاورزی را 100 میلیون تومان ذکر کرد و گفت برای طرحهای زیر این سقف تسهیلات تعلق نمی گیرد. 

فتحی افزود: بازپرداخت این تسهیلات 6 ساله بوده و همچنین سه سال زمان اتمام طرح و استراحت وام می باشد که جمعا در 9 سال بازپرداخت خواهد شد. 

محمدباقر خانی، فرماندار ملکان نیز در این جلسه استقبال مردم ملکان را از تسهیلات پرداختی خوب ارزیابی کرد و گفت: تاکنون بیش از 100 درصد تسهیلات در این شهرستان با استقبال خوب مردم روبرو شده است. 

در پایان جلسه تعدادی از دهیاران و شوراهای روستایی مسائل و مشکلات خود را با مسئولین حاضر در جلسه در میان گذاشتند./نماینده و خبرنگار خبرگزاری ایسنا در ملکان - سیاوش عینالو


۹۶/۱۰/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی