وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

تجلیل از نفرات برگزیده و برتر جشنواره خوشنویسی منطقه‌ای مشق عشق ملکان
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ملکان از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره خوشنویسی منطقه ای مشق عشق با موضوع ایثار و شهادت در ملکان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سعید سلطان‌پور اظهار کرد: مراسم اختتامیه جشنواره خوشنویسی منطقه ای مشق عشق با موضوع ایثار و شهادت برگزار و از نفرات برگزیده این جشنواره تجلیل بعمل آمد.

وی گفت: این جشنواره در سه بخش نستعلیق، شکسته نستعلیق و سنخ برگزار و نفرات برتر هرکدام به شرح زیر معرفی و از آنان تجلیل بعمل آمد.

رئیس ارشاد ملکان افزود: در خط نستعلیق هیات داوران با تقدیر از حمیدی مجیدی، اکبر مشتاق پور، ابوالفضل ترکمن، ابراهیم نظری، حمید نصیرپور  و عارف نصیرپور،  تیمور خدابخش را به عنوان نفر اول، شهرام فرشباف نفر دوم و محمد رحیمی نفر سوم معرفی کردند.

وی گفت: در خط شکسته نستعلیق هیات داوران با تقدیر از  اصغر مغفرت، موسی پاسبانی، شهرام فرشباف و علی امین هیهاتی آذر،  امیر دانش مراغه‌ای را به‌عنوان نفر اول، یونس آتشبار نفر دوم و علی سقایی نفر معرفی کرد.

بر این اساس در خط نسخ هیات داوران با تقدیر از  مجید حسینی، امین روحانی و نیما میر جوادی، احمد ارجمندی را به‌عنوان نفر اول، زهرا اشعار قدیم نفر دوم و واحد ناصری نفر سوم معرفی کرد.

انتهای پیام/60002

۹۶/۱۱/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی