وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح کرد
بررسی طرح بیمه تامین اجتماعی شوراها در کمیسیون اجتماعی مجلس/ هشدار درباره رواج طلاق‌های سوری در شهرستان ملکان
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح بیمه تأمین اجتماعی شوراها در کمیسیون اجتماعی مجلس در دست بررسی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان، سلمان خدادادی ظهر امروز در همایش رؤسا و اعضای شوراهای شهری و روستایی بخش مرکزی ملکان اظهار داشت: بررسی طرح بیمه تأمین اجتماعی شوراها در کمیسیون اجتماعی مجلس براساس قانون خدمات مدیریت کشور و با همکاری دولت تهیه و کمیته‌ای در این خصوص تشکیل شده است.

وی شوراها را نشانگر مشارکت عظیم مردمی در اداره کشور دانست و افزود: مسؤولان دستگاه‌های دولتی با همکاری شوراها برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

خدادادی در ادامه از اجرای جاده ملکان به لیلان با 220 میلیارد ریال اعتبار خبر داد و گفت: 12 میلیارد ریال از این اعتبار برای تملک اراضی و 10 میلیارد ریال برای پرداخت به بدهی پیمانکار اختصاص یافته است.

وی افزود: این جاده تا خردادماه سال‌جاری با حضور مسؤولان استانی و محلی و مردم بخش لیلان افتتاح خواهد شد.

نماینده مردم ملکان همچنین از پرداخت غرامت خسارت باغداران ملکانی طی هفته گذشته خبر داد و بر وحدت و همکاری بین شوراها و مدیران محلی برای خدمت به مردم شهرستان ملکان تاکید کرد.

فرماندار ملکان هم در این همایش نگاه دولت تدبیر و امید به روستاها را طی سال‌های گذشته نگاهی عملی به‌خصوص در بخش عمران و سلامت دانست.

محمدباقر خانی از اختصاص 250 میلیارد ریال اعتبار برای عمران روستاهای شهرستان ملکان طی پنج سال گذشته خبر داد و گفت: مبلغ 70 میلیارد ریال از این اعتبار تنها در سال 96 جذب شده که برابر با اعتبار 10 ساله قبل از دولت تدبیر و امید است و از رشد بیش از چهار برابری برخوردار است.

وی از برگزاری جشن شهرستان سبز در ملکان بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت طی پنج سال اخیر تعداد 14 روستای فاقد گاز در ملکان از گاز خانگی برخوردار بوده و گاز روستای باباقاضی به‌عنوان آخرین روستای ملکان نیز به زودی متصل خواهد شد.

خانی اجرای خط دوم تقویت گاز و گازرسانی به شهرک صنعتی ملکان را از برنامه‌های در دست اقدام ذکر کرد.

فرماندار ملکان در ادامه به پرداخت 180 میلیارد ریال وام اشتغال‌زایی در سال گذشته توسط دستگاه‌های دولتی در ملکان اشاره کرد و گفت: با پرداخت این میزان وام برای تعداد یک‌هزار و 211 نفر اشتغال‌زایی انجام شد.

وی افزود: بر اساس ارزیابی‌ها شهرستان ملکان به لحاظ اجرای طرح‌های هادی روستایی در ردیف‌های برتر استان قرار گرفته است.

امام جمعه ملکان نیز در این همایش بر وحدت و همدلی بین اعضای شوراهای روستاها و شهرها به‌منظور ارائه خدمت بهتر و بیشتر به مردم تاکید کرد.

حجت‌الاسلام زمانی همچنین از شوراها خواست با اولویت‌بندی کارهای خود برای توسعه و عمران روستاها و شهرهای خود بکوشند.

رئیس شورای شهرستان ملکان نیز شوراها را از قشر مظلوم جامعه دانست و از مسوولان اجرایی شهرستان خواست دست شوراها را برای خدمت به مردم بگیرند.

رئیس شورای شهر ملکان نیز با بیان اینکه شوراهای شهر شورای شهر هستند نه شورای شهرداری اظهار کرد: برخی از مدیران دستگاه‌های دولتی تصور می‌کنند شوراها تنها شورای شهرداری هستند و حق ورود به سایر مسائل شهری را ندارند.

رئیس شورای شهر لیلان نیز در این همایش عدم برخوداری از بیمه را از مشکلات شوراها ذکر کرد و یادآور شد: متاسفانه افرادی هستند که با وجود فعالیت در چند دوره شورای شهر و روستا از بیمه بازنشستگی محروم مانده‌اند.

جوانمرد در ادامه بر افتتاح هر چه سریع‌تر جاده ملکان به لیلان، ساماندهی قلعه بختک، توجه به مشکلات آموزش و پرورش و ورزش و ایجاد نمایندگی تعدادی از دستگاه‌های دولتی در بخش لیلان تاکید کرد.

وی خواستار ایجاد دفتر نماینده مجلس در شهر لیلان شد و بیان داشت: به‌علت نبود دفتر مردم بخش لیلان مجبورند به شهر ملکان مراجعه کنند.

هشدار درباره رواج طلاق‌های سوری در شهرستان ملکان

فرمانده نیروی انتظامی ملکان به‌عنوان سخنران بعدی از کاهش 35 درصدی حوادث و سوانح جاده‌ای در شهرستان ملکان در سال 96 خبر داد و یادآور شد: این موفقیت در سایه حذف نقاط حادثه‌خیز و اصلاح پل‌های جاده‌ای صورت گرفته است.

شفقی نسبت به رواج طلاق‌های سوری در شهرستان ملکان نیز هشدار داد و گفت: برخی خانواده‌ها به‌منظور دریافت مستمری از بهزیستی و کمیته امداد و فرار از سربازی تن به این کار می‌دهند.

وی از شوراها خواست بیش از پیش در جهت تأمین امنیت و مبارزه با موادمخدر با نیروی انتظامی همکاری کنند.

در پایان این جلسه به شوراهای برتر روستاها و شهرهای تابعه شهرستان ملکان جوائزی اهدا گردید./خبرنگار فارس در شهرستان ملکان:سیاوش عینالو

انتهای پیام/40/60019/س

۹۷/۰۲/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی