وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان


سلمان خدادادی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی

ملکان- نماینده مردم ملکان در مجلس از ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شهرستان ملکان در ۶۰۰ هکتار خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان خدادادی ظهر امروز سه شنبه در مراسم بزرگداشت روز کار و کارگر افزود:از مردم شهرستان ملکان میخواهم با توجه به تغییر شرایط اقلیمی کشور باید از کار باغداری خداحافظی کرده و به سمت صنعت و تولید روی بیاورند.

وی افزود: متاسفانه طی ۲۵ سال گذشته وضعیت بارندگی سال به سال بدتر شده و استان آذربایجان شرقی شاهد بارش های کمتر بوده اند.

وی از ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شهرستان ملکان در ۶۰۰ هکتار از اراضی روستای علی آباد قشلاق خبر داد و گفت: ایجاد این منطقه ویژه اقتصادی باعث تحول ایجاد اشتغال و توسعه در شهرهای جنوب آذربایجان شرقی خواهد شد.

خدادادی در ادامه به احداث آزاد راه ملکان به مراغه اشاره کرد و گفت این شاه راه به طول ۱۸ کیلومتر در حال احداث است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه از تعدد صندوق های بازنشستگی در کشور انتقاد کرد و گفت متاسفانه ۱۸ صندوق بازنشستگی در کشور فعالیت دارند این در حالی است که در دنیا تعداد صندوق های بازنشستگی از ۳ یا ۴ صندوق بیشتر نیست.

وی افزود: به جز صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی که در حال ورشکستگی است سایر صندوق ورشکسته شده اند و با کمک دولت مدیریت می شوند.

خدادادی افزود: در سایر کشورها تعهد دولت نسبت به کارمند و کارگر تمام و از صندوق حقوق خود را دریافت می کنند این در حالی است که در کشور ما بعد از بازنشستگی هم باید دولت حمایت کند.

وی ادامه داد در همه جای دنیا ۱۸ نفر بیمه پرداخت می کند و تنها یک نفر مستمری دریافت می کند این در حالی است که این فاصله در کشور ما روز به روز کمتر می شود و در حال حاضر به ۶ و ۱ کاهش یافته است.

خدادادی افزود: در حالی که ۹۰ درصد بودجه کشور صرف امورات جاری می شود در این بین ۹۳ درصد اعتبار صندوق های بازنشستگی از بودجه دولتی تامین می شود.

وی تنها راه توسعه و اشتغال کشور را حمایت از سرمایه گذار و کارگر دانست و از دولت، مردم و تولید کننده بعنوان سه ضلع توسعه کشور یاد کرد و بر تولید محصولات باکیفیت تاکید کرد.

ارتقای فرهنگ کار و تلاش و سازندگی در کشور

فرماندار ملکان نیز در این جلسه بر ارتقای فرهنگ کار و تلاش و سازندگی در کشور تاکید کرد و خواستار حذف موانع بر سر راه تولید شد.

محمدباقر خانی با درخواست از نمایندگان مجلس مبنی بر حذف عوامل مزاحم و بازدارنده بر سر راه کار و تولید اظهار کرد در سال ۹۶ بیش از ۲۰۰۰ اشتغال واقعی در شهرستان ملکان اتفاق افتاده و بیش از ۱۰۰ درصد تسهیلات تخصیصی به این شهرستان جذب شده است.

امام جمعه ملکان هم کارفرمایان و کارگران را مکمل و در کنار هم دانست و بر حمایت از سرمایه گذاران جهت ایجاد اشتغال و تولید در کشور تاکید کرد.

حجت الاسلام زمانی همچنین بر پرداخت وام به بیکاران واقعی تاکید کرد و گفت در مواقعی مشاهده می شود تسهیلات اشتغال زایی به افراد غیر بیکار پرداخت می شود و افراد وام دریافتی جهت اشتغال زایی را در بخش های دیگر زندگی خود هزینه می کنند.

در پایان مراسم نیز از تعدادی از کارفرمایان و کارگران نمونه شهرستان ملکان تجلیل به عمل آمد./خبرنگار خبرگزاری مهر در ملکان:سیاوش عینالو

کد خبر 4285813
۹۷/۰۲/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی