وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

تسهیلات اشتغالزایی

ملکان- رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ملکان از پرداخت بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال وام اشتغال زایی طی سال گذشته به تعداد ۱۲۱۱ نفر بیکار در این شهرستان خبر داد.

پرویز حبیبی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: خوشبختانه بیش از ۱۰۰درصد تسهیلات تخصیصی در برخی دستگاه های دولتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی ملکان به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

وی گفت: همچنین ۱۸۹ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اشتغال فراگیر روستایی به ۶۰ طرح در حوزه های صنعت و کشاورزی شهرستان ملکان پرداخت شده و برای ۱۰۷۱ نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

حبیبی افزود: در سال جاری نیز پرداخت تسهیلات اشتغال زایی در شهرستان ملکان ادامه خواهد یافت.

انتقاد از سود بالای تسهیلات بانکی

وی در ادامه با بیان اینکه در برخی کارگاه ها و واحدهای تولیدی اعتماد بین کارفرما و کارگر از بین رفته و از این رو  قراردادهای کوتاه مدت بسته می شود افزود: کارفرمایان باید به این وضع خاتمه داده و قراردادهای  حداقل یکساله با کارگران ببندند.

حبیبی افزود: تفکر قبلی ظالم و مظلوم بین کارفرما و کارگر در دنیای امروزی جای خود را به تعامل و احترام متقابل داده است و همگان وظیفه دارند برای اشتغال زایی و توسعه منطقه تلاش و کوشش کنند.

وی در ادامه از سود بالای تسهیلات بانکی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه سود تسهیلات بانک ها به قدری بالا و شکننده هست که کارگاه ها فقط به نفع بانک ها کار می کنند و برخی کارگاهها در نهایت بخاطر عدم توانایی در بازپرداخت اصل و سود تسهیلات ورشکسته می شوند.

حمایت از سرمایه گذاری از اولویت های کاری مسئولان

حبیبی تعرفه بیمه کارگران را نیز بالا دانست و اظهار کرد: قبلا بر اساس بخشنامه کارگاههای زیر ۵ نفر کارگر از پرداخت بیمه معاف بودند که متاسفانه این بخشنامه لغو شده است.

وی از اخراج ۹۶ کارگر از کارگاههای کار در شهرستان ملکان طی سال های ۹۵ و ۹۶ خبر داد و گفت:همچنین ۶۰۰ بازرسی از کارگاههای کار صورت گرفته و به ۱۴۵ شکایت کارگران رسیدگی شده است.

این مقام ادامه داد: مدت زمان رسیدگی به پرونده های شکایت کارگران به ۱۳ روز کاهش یافته و در نظر داریم منبعد از دخالت های غیرکارشناسی جلوگیری تا خدای ناکرده به اخراج بیشتر کارگران منجر نشود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ملکان حمایت از سرمایه گذاری را از اولویت کاری دستگاههای دولتی این شهرستان دانست و از کارفرمایان خواست با استفاده از  مزایای بخشودگی حق بیمه طرح های دانش آموختگان و فضای کسب و کار در جهت تامین نیروی انسانی خود اقدام نمایند.

کد خبر 4290102
۹۷/۰۲/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی