وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

خیرین سلامت - کراپ‌شده

تبریز- رئیس مجمع سلامت استان از راه اندازی مجمع سلامت در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد نوراللهی روز چهارشنبه در نخستین همایش مجمع خیران سلامت شهرستان ملکان که به همت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردید افزود:فراهم کردن امکان مشارکت همگانی، توانمندسازی جوامع، اجتماعی کردن سلامت و کاهش نابرابری ها در حوزه سلامت از اهداف تشکیل این مجمع می باشد.

وی افزود:در این راستا کانون های محله ای سلامت در کلیه شهرها و روستاهای استان تشکیل و مشکلات بهداشتی و درمانی بصورت محله ای با همکاری مردم و مسئولان شهری و دهیاران و شوراهای روستاها رصد و رفع خواهد شد.

این مقام افزود:کانون های محله ای سلامت و مجمع سلامت شهرها و روستاها متشکل از دستگاههای دولتی، شهرداری ها و شوراهای شهری و روستایی و دهیاران روستاها و افراد تاثیرگذار و اقشار مختلف مردم در شهرها و روستاها خواهد بود.

فرماندار ملکان نیز در این همایش توجه به بخش نظام سلامت را از اولویت های دولت دکتر روحانی دانست و گفت: طی سالهای گذشته خدمات بزرگی در بخش سلامت و بهداشت شهرستان ملکان انجام شده است.

محمدباقر خانی سوانح جاده ای، بیماری های مشترک انسان و دام، سرطان و اعتیاد به موادمخدر و سیگار و قلیان را از عوامل تهدید کننده سلامت جامعه ذکر کرد و بر آموزش های همگانی در خصوص رفع این موارد تاکید کرد.

وی در ادامه از تشکیل کانون های سلامت در شهرها و روستاهای شهرستان ملکان خبر داد و اظهار کرد:این کانون ها زیر نظر مجمع سلامت شهرستان ملکان و با همکاری شهرداران و شوراها و دهیاران و خیرین سلامت در شهرها و روستاهای این شهرستان فعالیت خواهند کرد.

فرماندار ملکان سوانح و حوادت جاده ای را یکی از بزرگترین موارد تهدید کننده کشور ذکر کرد و و با بیان اینکه طی ۱۴ سال گذشته حدود ۴۰۰ هزار تن در حوادث و سوانح جاده ای جان خود را از دست داده اند افزود:روزانه چیزی حدود ۳۲۰ میلیارد ریال خسارت ناشی از سوانح جاده ای به کشور وارد می شود و خانواده های بسیاری بی سرپرست و در نهایت آسیب های اجتماعی بیشتر می شود.

خانی از تعریض و اصلاح نقاط حادثه خیز از جمله پل های روستایی در شهرستان طی سالهای گذشته خبر داد و افزود: این امر باعث کاهش تلفات جاده ای در محورهای بین شهری و روستایی شده است.

کد خبر 4326261
۹۷/۰۴/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی