وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

ساختمان باشگاه سیمرغ شهرستان ملکان افتتاح شد

دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۵۹ ب.ظ
ورزشکاران باید آرمان شهدا را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند

ملکان- امام جمعه ملکان گفت: ورزشکاران باید آرمان شهدا را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز دوشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و طی مراسمی با حضور حجت الاسلام زمانی امام جمعه، محمدباقر خانی فرماندار، قهرمان زاده راهبریت کانگ فوتوآ ۲۱ و مسئولین منطقه ۵ انجمن و جمعی از مسئولین محلی ساختمان باشگاه سیمرغ در شهرستان ملکان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در ابتدای این مراسم امام جمعه ملکان طی سخنانی شهدا را قهرمانان واقعی کشور دانست و گفت: این عزیزان در طول ۸ سال دفاع مقدس از جان خود گذشتند تا ما امروز با اقتدار در آسایش و آرامش و امنیت زندگی کینم.

حجت الاسلام حافظ زمانی افزود: ورزشکاران باید آرمان و اهداف والای شهدا را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه قهرمان رزمی شدن راحت است، بر قهرمان معنوی شدن و بنده خدا شدن در طول زندگی تاکید کرد و گفت: باید از این مجوعه ها قهرمانانان معتقد و انقلابی تحویل جامعه داده شود و الحق و الانصاف تاکنون نیز چنین بوده و ورزشکاران ایران اسلامی همگی از جوانان و نوجوانان معتقد بوده اند.

وی در ادامه از فعالیت انجمن کانگ فوتوآ ۲۱ ملکان قدردانی کرد و افزود: این عزیزان در طول کمتر از یکسال توانستند با همت و سعی خود ساختمان خوبی برای این انجمن احداث کنند.

ملکان استعدادهای زیادی در ورزش دارد

در ادامه مراسم حسین قهرمان زاده راهبریت سبک و انجمن کانگ فوتوآ ۲۱ کشور نیز گفت: انجمن کانگ فوتوآ از سال ۶۸ فعالیت خود را زیر نظر سازمان تربیت بدنی آغاز و در سال ۶۸ مجوز فعالیت خود را از سازمان های مردم نهاد وزارت کشور اخذ و به فعالیت خود زیر نظر وزارت کشور ادامه داده و هم اکنون در سراسر کشور فعالیت دارد.

وی گفت: ملکان استعدادهای زیادی در ورزش دارد.

راهدار یعقوب اقدسی مسئول انجمن و سبک کانگ فوتوآ شهرستان ملکان نیز در حاشیه این مراسم در گفتگویی با خبرنگار مهر، گفت: عملیات اجرایی ساختمان باشگاه سیمرغ ملکان از اردیبهشت سال جاری آغاز و در کمتر از ۴ ماه تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: این ساختمان در ۲۶۶ متر مربع زیربنا و با ۳۷۰ میلیون تومان هزینه احداث شده است.

راهدار اقدسی از همکاری دستگاههای دولتی بخصوص فرمانداری، اداره ورزش و جوانان، شهرداری و اعضای شورای شهر ملکان در جهت فعالیت این انجمن و بخصوص به جهت احداث این ساختمان قدردانی کرد.

وی از کمک و همکاری بی ادعای مربیان و راهدانان شهرستان ملکان در طول احداث ساختمان نیز تشکر و قدردانی کرد و گفت: این عزیزان بدون داشتن ادعا و بطور صلواتی در طول ۴ ماه گذشته به طور شبانه روزی در ساخت این مجموعه کمک کردند.

اقدسی با بیان اینکه انجمن کانگ فوتوآ ۲۱ ملکان از سال ۶۸ در شهرستان ملکان فعالیت دارد اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ همراه در این انجمن فعالیت دارند و کلاسهای انجمن همه روزه از ساعت ۷ و نیم لغایت ۹ عصر در شهرهای ملکان و مبارک شهر و روستای نصرت آباد لکلر دایر است./خبرنگار خبرگزاری مهر در ملکان:سیاوش عینالو

۹۷/۰۶/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی